, , ,

Отчет на прочетените книги! #агатапрезюли и още нещо.


 Привет, четящи хора!
 В този неделен ден някак мързеливо реших да напиша един книжен отчет, слушайки [отново и отново] Maybe Someday. Но, за да не ви отегчавам вече с тази песен, която превъртам постоянно, сега ще сложа една друга, която също много харесвам и която може да си пуснете, докато четете тази статия. И за кратко резюме на какво ще прочетете сега, ще напиша това: предизвикателството #АгатаКристиПрезЮли, комикси, филми, снимки и мисли.





Тази песен ми пасва идеално с обстоятелствата на лято 2020, запомнящо се като цяло с уюта на дома. [поне за мен] Колкото и бързо и неусетно да тече то обаче, не бих казала, че е незначително независимо от реалността и случващото се по света... да, различно е и донякъде потискащо, но въпреки всичките съжаления за отменени събития, приключения и веселби, не бих променила нищо.
 В този период преминах през множество състояния и успях да създам и да довърша доста проекти. Това включва косплея за Комик Кон, който очевидно ще почака още известно време, но това е добре, защото ще имам възможност да направя повече детайли. [усещам как Комик Кон 2021 ще избие рибата за качеството на косплей изявите.]
 Също така отново успях да се върна към стария си ритъм на четене и дори си спретнах едно книжно предизвикателство през юли. Благорадя на всички, които се включиха в него! Ще оставя и линк към галерията, която спретнахме в Инстаграм. Получи се наистина забавно предизвикателство и събрахме на едно място ценни читателски мнения за различните криминални романи на Агата. ♥

 Тук ще вмъкна един отчет на книгите, които прочетох аз:



Неслучайно реших да започна с дебюта на криминалната кралица. Този роман обаче не се оказа сред любимите ми нейни произведения, а по-подробно за него може да прочетете в ревюто ми. 3,5/5



Тук вече останах много доволна от попадението си! Намирам „Убийство на игрището за голф“ за много разчупена и приятна книжна, с всичко, което обичам да има в един криминален роман. Оставих й 5/5 звезди!



Ако трябва да подреждам тези три книги по това, колко ми харесаха, то „Алиби“ щеше да е по средата. Краят не ме удовлетвори особено, а начинът на представяне на случая не го смятам за правилен или дори подходящ. Но все пак имаше доза изненада на финала, а и това е книга на Агата Кристи, затова оценката ми е 4/5.


 Дотук се изчерпва моето първо книжно предизвикателство и очаквам следващия юли, за да го направя отново. Иначе успях да вмъкна и някоя друга книжка между тези на трите. Всичките от които страшно ми харесаха:

4/5. “Изгревът / Пламъкът на Авора“ – Джей Кристоф и Ейми Кауфман  5/5
6. „Вещиците от Витоша“ – Мартин Колев (Софийски магьосници #3)  3,5/5
7. „Може би някой ден“ – Колийн Хувър  4/5
8. „Огромен малък Марвел“ – Скоти Янг  4/5


 В момента съм на вълна романтика понеже от отдавна не съм чела от този жанр, а и имам една купчинка заети любовни романи, които чакат от доста време. „Може би някой ден“ беше първата от тях, а сега чета „Неочаквано едно лято“ от Джули Джеймс. В плана влиза също и „Уравнението на любовта“, а след тези книги имам идея да се захвана с романите на Междузвездни войни, които имам, но ще видим в какво настроение съм и какво ще ми се чете.
 Изпитвали ли сте някога чувството, че не знаете какво да четете въпреки че имате цяла купчина непрочетени нови книги?... Наскоро ми се случи, хах.

 Искаше ми се да ви споделя и няколко интересни филмови заглавия, които гледах наскоро. Препоръчвам „Диви и щастливи“, български приключенски филм, който е и доста забавен. Честно казано ме изненада, защото рядко харесвам съвременните български филми.
 Изгледах и първия сезон на сериала „Момичета“ (HBO) с участието на Адам Драйвър, още познат като Кайло Рен. Тази негова роля го показва в далеч по-различна светлина от страшния Върховен лидер на Първия ред. А сериалът ми допада с човещината на сюжета си и типичните американски нагласи, представяйки перфектната доза хумор и драма.

2019~™Филмът▻1080p~HD·Диви и щастливи· Филми Онлайн | Online ...

Devojke - 1. sezona | HBO GO

 Надявам се да ви е било интересно и донякъде полезно. Лятото все още не е свършило затова съм в готовност и очаквам всяко ново и вълнуващо нещо! Единствено ми липсват ужасно много новите филми и това да ходя на кино с приятели и се надявам в скоро време отново да се редя за билети пред касите.

Благодаря ви за вниманието и до скоро!♥


Полезни линкове:

Фейсбук страницата на The Book Pub
Моят книжен Instagram профил

0 коментара:

Публикуване на коментар