, ,

Книжен отчет за септември


Здравейте!
Още един месец мина и то още по-неусетно. Понякога, особено в моменти като този, в които пиша месечните си отчети, ми става малко тъжно за отминалите дни, които не могат да се върнат. Вече официално е есен и навсякъде е пълно с тикви и ябълкови пайове! През септември прочетох и дочетох разнообразни книги. Сигурна съм, че можех да прочета повече (имах тази възможност) но някак го давах по-бавно. А и не бройката е важна, разбира се, важно е качеството, както обичам да казвам. Признавам, че септември имаше своите слаби и силни моменти, но съм доволна. 


Ето какво прочетох:


1. Реликвите на смъртните 5 - препрочит.
 Да, най-накрая дочетох тази книга. Бях я започнала още през май някъде. Да, това си е половин година, но така става като четеш между другото, а и това, че знаех какво ще се случи, не ме караше да бързам. РЕВЮ


 


2. Разкази - Елин Пелин
 В училище разказите на Елин Пелин за тази година и затова ги чета чак сега. (те са от литературата за 11. клас) Трябва да кажа, че всъщност ми харесаха, а един от тях направо ми стана любим. И това е "Ветрената мелница", където е надиграването между Христина и Лазар Дъбака. Може да не знаете това, ала случката се била случила наистина, а Елин Пелин е имал късмета да бъде наблюдател. 


3. Забравена истина - К. А. Тъкър.
 Тази книга горещо ви я препоръчвам за есента! И тя определено ще фигурира в списъка ми с препоръки, който скоро ще публикувам. Самият начин на представяне на историята е достатъчен, за да ви зариби, а всичко останало ще ви накара да се влюбите в книгата! РЕВЮ 
 


4. Небе в дълбините - Адриен Йънг.
 Ами... тази книга все още ми е трудно да преценя дали ми харесва, или не. Имаше много добри черти, но и неща, които ме дразнеха, затова е по-добре да ви оставя РЕВЮТО си и направо от там да видите моето мнение.



5. Просто Спас - комиксът - Стен Дамянов.
 Да, това е комикс, а не книга. Обаче го слагам тук, за да ви го покажа и да ви го препоръчам. Ако харесвате Спас във Фейсбук, то и този комикс ще ви хареса, дори малко повече, защото вместо само една снимка с малка сценка, тук имаме цяла история. Определено съм фенка на всички български артисти и подкрепям Стен за това, което прави, защото си заслужава да бъде подкрепен. Нямам ревю за този комикс, но е достатъчно само да кажа, че си заслужава. 
 



 Имам и две книги, които дочитам и не успях да завърша в рамките на септември. Това са:


Инкарсерон - Катрин Фишър


и


Генезис - Рей Гард.





Няма да издавам нищо друго относно Инкарсерон, защото скоро ще пускам ревю. Само ще кажа, че засега е на 4 звезди и има голям шанс да скочи на 5.
И... да. Генезис е книга-игра. Закупих си книгата, когато бях на Комик Кон (въздишка от хубави спомени) и започнах да я "играя" скоро след това, но ме убиха на петата страница. Мда... явно не ме бива във взимането на решения. Един съвет: когато играете книги-игри, винаги първо мислете за това да се сдобиете с оръжие, иначе ще ви нападне нещо и няма да има с какво да се защитите.
Ще има ревю и за тази книга, нищо че е игра.


Ами, това беше моят септември от книжната страна. Препоръчвам ви да прочетете поста ми за КОМИК КОН, ако сте го пропуснали. Също така скоро очаквайте моите препоръки за есенни книги! Пожелавам ви много уютни часове прекарани под одеяло с добра книга и вкусен чай! Доскоро!

 

0 коментара:

Публикуване на коментар