, , , , , , , ,

Aniventure Comic Con 2018


Здравейте, читатели!
Минавам направо към темата и... ето обещания пост за Комик Кон! Реших да обединя планираните две статии в една, така че да не ви карам да прескачате измежду линковете. Трябва и първо да се извиня за хаотичния си начин на писане, защото съм прекалено развълнувана докато пиша тези редове. Събитието ме накара да зяпна с отворена уста и биещо от радост сърце още от входа си в събота сутрин и така чак до самия край в неделя. Трябва да отбележа, че за първи път ходих на такова събитие и буквално бях отнесена от цялата цветност и готиното настроение. Нека също така се и извиня за липсата на снимки от събитието. Все пак не мога да съм сигурна, че косплейърите биха били съгласни да публикувам техни снимки без позволение, а и повечето пъти бях толкова зашеметена, че забравях да снимам. 


Ако не сте отишли на Комик Кон, то без да се извинявам ще ви кажа, че сте изпуснали много. Затова от сега се приготвяйте за следващата година. А ето и по-нашироко впечатлението ми от тазгодишното събитие:


Програмата на събитието беше уникална и изключително разнообразна. Трябва да благодаря на онзи, който се е сетил да раздават малки книжчици, където е написано всичко от час до час от програмата и това много улесни престоя на всеки присъстващ. Имам три книжки общо /да, цели три/ и ще си ги пазя за спомен при останалите неща. Хубавото също беше, че целият Интер Експо Център беше резервиран специално и така се побраха колкото се можеше повече хора, но не мога да кажа, че е нямало претъпкани места. Хората, които бяха в неделя за косплей-ят знаят за какво говоря. Та, да, имаше доста хора, но това според мен изобщо не беше нещо негативно, а обратното, защото (за моя голяма изненада) всички бяха позитивни и готови да се запознаят с теб.


 Единственото, за което съжалявам относно събитието е, че не успях да се запозная с толкова хора, с колкото ми се искаше. А също и това, че не успях да посетя всичко, което ми се искаше по простата причина, че имаше толкова разнообразна програма и много яки неща се случваха едновременно.  
 


 Ако ме попитате кое нещо ми е най-любимо от цялото събитие, няма да мога да ви отговоря. Всичко беше уникалко приятно и весело, винаги ахвах когато нещо готино се случеше или минех покрай изненадващо реален косплей (или костюм, за тези които не знаят какво значи). 
 Организацията беше много добра. Водещите бяха изключително забавни и знаеха как да подпалят публиката. Откриването беше силно и пусна искрата, която после лумна в цял огромен огън, който горя докрай, та дори и дни след това. Не мога да отрека, че не ми е тъжно, че всичко свърши. Искаше ми се още в момента, в който положих крак вън от Експо Центъра да се завъртя и да се върна, но за жалост нямаше как. А и нали знаете, всичко хубаво свършва бързо.   


Предлагам да започна разказа си ден по ден (ах, колко кратки бяха тези дни!) за да бъде по-подредено. Е, поне доколкото е възможно.
  
Ден 1

 Половин час преди отварянето на вратите вече се беше събрала толкова огромна тълпа от хора пред Центъра, че покриваше почти цялата площ пред него. Изненадващото беше, че толкова бързо пуснаха всички. А и за да ви докажа колко приятелски настроени бяха хората, ще ви кажа че вместо да негодуват от това, че бяха накрая на опашката, хората изгаряха от нетърпение и дори се запознаха с хората около тях и завързаха приятелства. Както и аз, която по принцип трудно си намирам приятели. Обаче предполагам, че това е заради руните за успех и смелост, които имах върху себе си. Ето това е снимка на моя милост от първия ден и ако някой ме познае или има снимка с мен, ще се радвам да ми я прати.

  

 След влизането си веднага отидох до зала 5, за да видя актьорите от Игра на тронове. Както винаги, срещата със знаменитости ми е носила щастие и се изкефих супер много на Подрик, Ходор и Нощният крал. Така и не разбрахме какво е направил Подрик на онези момичета...и явно си остава тайна за всички нас. 
 Също така, в първия ден се насладих на всичките онези щандове с готин мърч и комикси, манга и тн. Бих казала, че томболите бяха много забавни, макар че не спечелвах това, което ми се искаше. Видях Олив от Olive's Branch на живо. Видях много български влогъри и също така си закупих "Просто Спас - комиксът" както и специалната манга книжка от Накама с победителите от арт конкурса на Комик Кон. Порадвах се на Мая и Йехуда от One of those days както и на Роб от Cyanide & Happiness, едни от любимите ми артисти. (но кой артист не ми е любим на мен...)

Ден 2

 Вторият ден не беше по-малко интересен. Бях си набелязала по-малко неща от програмата, но като че ли времето ми беше по-запълнено. Отново се радвах на томболите и обиколих щандовете. Влюбих се в малките представления в зала 1 на сцената. А костюмите от Междузведни войни, когато всички косплейъри се събраха на сцената, бяха страхотни!  Много ми хареса и премиерата на Просто Спас, когато любимите ми Темз и Антон от С книги под завивките, както и Христо Блажев, се появиха. Беше изключително интересна премиера и вече знам кой ми е любимият български илюстратор на комикси. Ето една снимка:
 

 Този пост стана малко по-дълъг от очакваното и смятам да приключвам вече. Имам толкова много емоции, останали от Комик Кон, които ще ме карат да се усмихвам по-често. Според мен трябва да има поне две такива събития в годината, защото да чакаш цяла година си е мъчение. (казва го човек, който следи всеки филм на Междузвездни войни и сега чака и Отмъстителите)  Още веднъж се извинявам за хаотичното писане, а понеже това се води книжен блог, за да не излизам от темата, ще ви се похваля с първата си книга-игра Генезис! Може да я видите по-долу на снимката и определено ще има ревю за нея. До скоро! 

 Благодаря ви за вниманието и се надявам догодина преживяването да бъде още по-страхотно!


0 коментара:

Публикуване на коментар