Акценти: есен 2017


Здравейте!
Вече знаете, че в края на големите сезони като пролет, лято, есен, зима или в края на годината ще правя такива акценти. Вече имаме в наличност Летни акценти, които сумират най-четените ревюта и постове през няколкото летни месеца в моя блог. А сега, дойде времето да обявим и есенните акценти, които са от месеците септември, октомври и ноември. Аз предлагам направо да започваме с анализите!

Първо, през този период съм прочела 10 книги, като до края на месеца смятам да добавя още 3 (едната е вече почти прочетена) Няма да изписвам всяка една от прочетените ми книги, а просто ще ви покажа тези, които най-много ми харесаха (забележка: няма да включвам тези, които участват в предишните акценти):

1- Новолуние (Здрач 2)
2- Зазоряване (Здрач 4)
3- Нарния - Плаването на Разсъмване.
4- Любов под прикритие.

 
И както и предишния път, сега отново ще направя едни малки класации специално за тези книги.

Завладяващо продължение
Новолуние
(Ревю)

Перфектният завършек
Зазоряване
(Очаквайте ревю скоро)

Просълзяващо разделяне
Плаването на Разсъмване
(Ревю)

Книгата, която да грабнеш, когато ти се чете любовен роман с напрежение.
Любов под прикритие
(Ревю)



Също така, попаднах и на не толкова добри заглавия. За щастие, те не са много. Дори е само едно! И затова съм благодарна, защото... кой обича да чете не-интересни книги?

1- Затъмнение (Здрач 3)


Мдаа... това е заглавието на книгата. Напоследък срещам много хора, които смятат, че серията Здрач не си заслужава. Аз съм на друго мнение, но третата книга наистина е излишна. Просто тя попада в най-лошата класация с име "Излишно". Въпреки това, написах  РЕВЮ и за нея.

И след като се разбрахме как стоят нещата с прочетените книги, дойде времето за най-четените статии от моя блог. Може да не са колкото при летните акценти, но това се дължи на факта, че лятото имах пре-достатъчно време да пиша по колкото си искам статии на месец. Е, сега е малко по различно. Училище, курсове, пътуване, учене ииии.... не е малко. Но все пак се справям. Ето статиите, а за да ги прочетете кликнете върху тях:

1-
Дискусия: кратки или дълги поредици?
2- Ревю на Здрач
3- Съвети за четене
4- Ревю на Любов под прикритие

и разбира се предишният пост по тази тема също се отличи ...

5- Летни Акценти 2017

Аз се радвам, че въпреки всичко, вие читатели, никога не отсъствате от блога ми. За което ви благодаря! Сега понеже искам да сте наясно какво да очаквате от моя блог до края на месеца, можете да сте сигурни, че ще има едно убийствено ревю на последната част от Здрач.... а за останалите две ревюта, които съм намислила смятам да ви изненадам.

Благодаря ви и за вниманието! Ако ви е харесал постът, можете най-лесно да се абонирате за месечния бюлетин, за да не изпускате нищо от новите статии. Скоро ще изпращам следващия имейл, така че се пригответе!


4 коментара:

  1. И аз, като масата четящи, не мога да оценя ,,Здрач". Нервите ми са твърде лабилни за подобен тип не съвсем оригинални истории. Но коментирам най-вече, за да попитам... Планирала ли си да четеш книги извън любовните и фентъзи романите? Просто от любопитство... :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Чела съм....
      Например Стивън Кинг с неговите хорър и трилър произведения. (но не много, а последната дори не я завърших. Не ме разбирай погрешно, Стивън е уникален автор и го харесвам, но някак си последната, която четох от нея мина назад) Чета и класики също, но много рядко. Чета класики само от любопитство, като че ли... А относно любовните романи - не чета особено често, но го правя за разнообразие. И то задължително ги подбирам добре и чета по няколко ревюта преди да кажа "да, това ще чета", защото и аз като теб не си падам по лигавите истории. Трябва да е наистина добро.
      Иначе, фентъзи жанра е мястото където се чувствам себе си. Просто това е нещото, без което не мога. Дори и да опитам с нещо друго, после веднага се връщам към този жанр.
      Затова и съучениците ми и приятелите ми винаги се допитват до мен, ако са решили да четат фентъзи. :) ^-^

      Изтриване
    2. Знам, че си чела. Въпросът ми беше дали си планирала нещо по-различно от тези жанрове до края на годината? :)

      Изтриване
    3. О, не съм те разбрала! Честно казано май не съм... Аз не съм от хората, които като кажат, че ще прочетат това и това, и наистина да го прочетат. Винаги нещо друго ми хваща окото. Но засега - май ще си завърша годината с фентъзи ^-^
      пък догодина ще видим.

      Изтриване