, , , ,

Книжен отчет за юли и нови придобивки!

 
Здравейте!
Този път правя отчета си с много смесени чувства, защото... да си го кажем - този месец почти нищо не прочетох и лежа на "стари лаври" с книги започнати през юни, но завършени в началото на юли. Обаче се радвам повече отколкото да се ядосвам, защото рожденият ми ден ми донесе няколко нови книги! (имам уникални приятели!) А кой да не се радва, когато му подаряват книги?

 През юли изобщо не ми остана време да дочета петата част на Реликвите на смъртните, която препрочитам и вече няколко месеца не мога да завърша. Оставям я все така настрани, защото вече съм я чела, а дойде времето и за училищните книги за лятото и тя просто изостана назад. Но щом завърша Железният Светилник и разказите на Елин Пелин съм се зарекла, че ще я довърша! 

 Ето какво прочетох този месец:

1. Легендата - Каравал 2 от Стефани Гарбър.
 Една година чакане си заслужаваше, защото Каравалът се завърна още по-бляскав, по-мистериозен и... по-опасен. Отново останах доволна от Гарбър и се надявам да не трябва да чакам още година, за да прочета третата част. Силно се надявам да е по-малко времето за чакане! РЕВЮ ТУК


2. Завръщане към любовта - Кристен Ашли. 
 Както и "Легендата", тази книга също започнах в края на юни и завърших в началото на юли. Това бе първият път, за който чета от тази авторка и понеже издателството е Ибис, нямаше как да не ми хареса. Това е третата част от поредица книги, чиито истории се развиват в един и същи град, ала нямат общо по между си. Именно защото книгите нямат общо по между си, имах шанса да се гмурна в лалетата на Магдалийн. РЕВЮ ТУК

3. С обич, завинаги, Лара Джийн - Джени Хан.
 Финалът на книгите за Лара Джийн бе също една дългоочаквана книга за мен. Сега, когато всичко ми е отлежало и съм прочела цялата трилогия, то ви я препоръчвам с две ръце и много настояване, защото си заслужава всичко! 

4. Тютюн том 1 - Димитър Димов.
 Тютюн прочетох точно в последния ден на юли и ревюто ми се бави така, както и четенето, а я започнах около десети юли. Да. Толкова много време я чета и то не за друго, а защото в нея става въпрос от време на време за политика и комунизъм. Две неща, които просто не ме интересуват и не обичам. Особено в книгите. Иначе, като изключим това, съм впечатлена. Скоро ще публикувам и ревюто си, така че там ще поговоря по-подробно.  

 


 Новите ми придобивки: 
 

1. Игра на Тронове - книга 1.
 Изглежда доста съм говорила за сериала в последно време, за да ми я подарят. Преди няколко месеца бях от малкото хора, които не са гледали така известния сериал "Игра на тронове". Обаче не знаех какво да гледам, а ми се искаше да бъде нещо, което да ми хареса със сигурност. И така... навлязох в историята железния трон! Сега нямам търпение да прочета и книгите!

2. С обич, завинаги, Лара Джийн.

 
3. Гемина.
 Продължението на Илумине, която толкова много харесах! При прелистването, което направих, (защото не може да не прелистиш нова книга... само така, за да видиш случайно да не би да са празни листовете;) видях, че има още по-страхотни илюстрации! Надявам се и историята да е още по-добра!

4. Инкарсерон и Сапфик.
 За тези двете нямам никаква представа какво е всеобщотото мнение, но на пръв поглед смятам, че и те ще ми харесат. 

5. Вечерно кафе в Рим.
 И това със сигурност ще бъде още един перфектен роман за лятото!

 Ще се опитам през август да наваксам с всичките книги, които исках да прочета през юли. Сега си имам и стимул, защото искам колкото се може по-бързо да стигна до "Игра на тронове" и "Гемина". 
Благодаря ви за вниманието и ще се видим скоро!

0 коментара:

Публикуване на коментар