, ,

Как един фар променя животи... Ревю на Завръщане към любовта.

Автор: Кристен Ашли
Заглавие: Завръщане към любовта
Жанр: любовен роман
Оценка: 5/5
Бележка: досега не съм прочитала толкова бързо  550 страници! 
 

Никога не е късно да намериш щастието, без значение какво ти е поднесъл животът...
След болезнена загуба Кейди Морланд пристига в Магдалийн, за да постави начало на следващата глава от живота си. Глава, започнала преди осемнайсет години и приключила с разбито сърце. Изминалото оттогава време е изпълнено със семейство и приятели, ала Кейди никога не успява да пропъди от сърцето си мъжа, в когото се е влюбила преди всички онези години.
Кърт Йегър се е научил да живее без момичето, появило се в живота му в най-неподходящия момент и тръгнало си от него, нанасяйки му съкрушителен удар, който той изобщо не е очаквал. Изминалото оттогава време е изпълнено с неуспешни опити да открие онова, което му липсва…
Ала когато това момиче, вече жена, се появява в Магдалийн и купува любимия на целия град морски фар, дори да иска, Кърт няма как да я избягва. Пожар в града разпалва един различен огън, който не може да бъде пренебрегнат.
Докато преосмислят постъпките на младите хора, които някога са били, ще могат ли Кейди и Кърт да се поучат от случилото се в миналото и да се преоткрият?



 За първи път се запознавам с тази авторка и още от първите страници на книгата разбрах, че това няма да бъде обикновен любовен роман и определено няма да бъде последната книга, която чета от Кристен Ашли. Тя има отличаващ се стил, който веднага ме плени и наистина събуди интересът ми да чета и да чета, защото просто исках да бъда част от тази история! Книгата е част от трилогия, но книгите нямат общо по между си, освен това, че и трите истории се развиват в града Магдалийн. 

 Интересното тук е, че книгата ми напомняше много на чувството, когато гледаш някой любовен сериал. От онези, които ти привличат вниманието още с трейлърът си и си казваш, че това със сигурност ще ти хареса. Предполагам, че е защото авторката я бива да описва много добре визуално. Само че, разбира се, книгата е много по-изпипана, отколкото един сериал би могъл някога да бъде. И именно това бе нещото, което ми направи впечатление още от началото, че всичко е изпипано до последната подробност! 

 Историята започва много спокойно и авторката прави всичко възможно, за да обясни всичко нужно на читателя. Разказването е градивно и постепенно. Когато нещо ново се появи в историята, Кристен Ашли веднага го обяснява. Като например, има много ретроспекции, които винаги за мен бяха добре дошли, защото така разбрах историята много по-добре, отколкото ако главната героиня просто бе разказвала спомените си в сухи параграфи. Така върви цялостен раздвижен разказ с (много) диалози и тази книга от 550 страници ме въвлече надълбоко в историята, отколкото да ме отблъсне с обема си. И благодарение на многото диалози, се чете леко и бързо. 

 А и се забелязва, че сюжетът е оригинален. Имаше моменти, в които си казвах "о, това ще бъде интересно", защото се появяваше нещо, което предвещаваше нещата да се объркат сериозно. И винаги, ама винаги има нещо, което да се случва! Изненадах се, че толкова много неща се случиха в книгата и то най-вече, защото главните герои изненадващо бързо се събраха. Това се случи някъде около средата на книгата и си помислих, че сега, след като вече са заедно, няма да има нищо интересно. За щастие, Кристен Ашли ме изненада приятно, като ми предлагаше нови и нови случки, които да ме карат да "поглъщам" страниците.   

 Относно героите ще кажа, че са... много.
 Отчасти това не е добре, защото са наистина много и трудно се запомня кой - кой е. Но от друга страна, тази книга е самото превъплъщение на значението на "голямо семейство". Семейството на Кейди определено не е от обикновените "големи" семейства. Учудва ме как авторката изобщо се е справила да запомни всеки един от тези герои. Но предполагам, че се е справила супер след като това, че не си спомнях как изглеждат повечето от героите, не ми попречи да чета. 
 Ала самите главни персонажи на Кърт и Кейди са ми най-любими. Особено начина, по който в началото се обичаха, но се опитваха да го крият. Няма да ви издавам повече, но ще видите, че много ще ви хареса тяхната любов, защото се чувства по много реалистичен начин.

 Много ми хареса тази книга и изключително много съм доволна, че именно с нея започнах лятната си ваканция, защото тя просто крещи "лято"! Дори самата атмосфера на историята ми напомня на топли дни и... цветя, независимо, че действието се развива Мейн, където има страшни студове. (така пише в книгата, де) Трябва поне веднъж да поздравя и дизайнера на корицата, защото всеки път когато Ибис издадат нова книга, се влюбвам първо в корицата, а след това и в историята.  


 Това е моето лятно предложение за тези, които си търсят книга за почивката си! Благодаря на издателство Ибис за страхотната книга! 
 

0 коментара:

Публикуване на коментар