Неща, които прави всеки читател в интернет


От много време забелязвам, че хората които четат, се държат по-различно в интернет. Те почти изцяло прекарват времето си в интернет, като търсят книги, четат ревюта или фанфикове относно книги.

Сега ще ви споделя най-често срещаните от мен неща в интернет относно четящите, някои от които и аз разбира се правя:

1. Избираме си никнейм според любимата си книга
sofi.morgenstern
little_hagrid
firelight.mockingjay
awesometriss123
(всичките си ги измислих, надявам се, че не съм откраднала на някого никнейма)
Много обичам, когато забележа някой с такова име. Разбира се, веднага натискам "следвай" бутона.
Все пак, няма такова чувство, както когато откриеш сродна душа.

2. Задължително в описанието ви пише от кой Хогуортс дом сте
пример:  "|16 | Bulgaria |Ravenclaw| Bookworm"
дори съм попадала на интересни смесици като " |Griffinclaw| "

3. Участвате в много Фейсбук групи относно книги
Аз самата съм се присъединила към поне двайсет такива.
Също и към няколко за цитати и книги втора употреба, и всякакви такива.
Така е много по-лесно да разбираме за нови премиери, или да си припомним някоя книга от хубав цитат.

4.Четете фанфикове (fanfics)
Лично аз не го правя, но съм забелязала, че много хора ги четат. Едни от най-четените истории в  Wattpad  са именно фанфикове.

5.Търсите електронни книги
Признайте си, че сте търсили някоя нова книга в интернет, която искате да прочетете, но не ви се дават допълнително пари. Знам, че е изкусително да си я свалите безплатно от някой сайт.
Ако искате да разберете кои саитове използвам аз, можете да ме питате на лично от страницата на блога ми във Фейсбук.
 
и накрая:


6. Кефите се на мемета свързани с книги
Моите най-любими са тези:


Телефонът ми е пълен с тях! :D

Ами вие? Правите ли тези неща?

0 коментара:

Публикуване на коментар