, , , ,

Приключения от Aniventure Comic Con 2019!!!

 
 Привет, читатели!
 Вече се минаха няколко дни от края на най-епичното събитие за годината, а мен все още ме държи вълнението! Не знам дали ще ми повярвате, но се разплаках, когато си тръгвахме в неделя, защото не исках да свършва. Толкова много обичам Комик Кон! ♥ А колко много искам да ви разкажа за всичко, просто си нямате и идея, но ще се опитам да съм кратка. Преди да започна, ще оставя линк към поста за миналогодишния Комик Кон, ако сте го пропуснали. Припомних си го преди да публикувам този и ми подейства доста носталгично. Първият път за каквото и да било, винаги е нещо специално! 

 Предлагам да започна разказа си ден по ден.

 ДЕН ЕДНО - 14.09.2019г.
 Осъзнахме (не за първи път), че е супер забавно да ползваш обществения транспорт, когато си косплейър в пълно снаряжение. Станах в 6,30 часа, за да успея да си направя грима и да си облека костюма навреме преди да тръгнем.
Косплейът ми е на Rayla, елф от анимацията на Нетфликс - The Dragon Prince, за която съм говорила и в други статии в блога си. Снимахме се с много други косплейъри, но не знам дали биха били съгласни да публикувам лицата им в блога си, затова отново ще се радвате само на мои снимки. :)


 


 След миналата година със сестра ми се бяхме решили да запалим колкото се може повече от приятелите ни да дойдат с нас, защото ще е много по-забавно и така и се оказа. Сега към ИЕЦ се запътихме малка групичка от 6 човека, което ме направи страшно щастлива. Също така отново се запознахме с нови готини хора на самия ивент. Така, освен че се засякохме с приятелите ни от миналата година, си намерихме и нови. Именно това е едно от любимите ми неща за КК - това, че се срещаш с хора, които харесват същите неща като теб и те разбират, когато говориш с референции от филми. А когато отговорят на референцията ти с референция, това вече е суперско! 

 В първия ден посетихме наистина много панели от програмата и все бързахме за някъде. Присъствахме на забавното откриване и на срещата с комикс артистите от Marvel и DC веднага след това. Нагледахме се на Star Wars косплей, а след това посетихме за малко и българските комикс артисти. Също така наблюдавахме уроците за бой с меч на Сирио Форел от сериала Игра на тронове, който се оказа много по-нисък от очакваното. 

 В същия ден стреляхме с лък, танцувахме с Deadpool, напазарувахме си доста мърч, нагушкахме много раздавачи на безплатни прегръдки и докато се завъртяхме, денят вече беше свършил.  

Манга книжката на NAKAMA и книгата "Софийски магьосници" 3

 По време на събитието ми се стори препълнено с посетители. Имаше толкова много хора, че ни трябваха двайсет минути, за да преминем през някоя от залите. (не, че се оплаквам...) В последствие разбрахме, че е имало 29 000 посетителя!!! От всичките тях едва няколко човека ме познаха като Rayla и искаха да се снимат с мен, което беше приятна изненада. Честно казано, не очаквах някой да ме познае като героинята, затова го приемам като комплимент за добре свършена работа. Малък спойлер за косплей идеите ми за догодина - ще бъде нещо грандиозно! 
 


 ДЕН ДВЕ - 15.09.2019г.
 В този ден имахме много повече свободно време за разхождане. Още в началото се наредихме на опашката за снимка с железния трон, след което изчакахме да стане време за премиерата на Софийски магьосници 3. Като книжен плъх дракон нямаше как да не се зарадвам и да оценя това, че Сиела присъстваха на събитието. Надявам се догодина да има още повече книжни щандове, а защо не и цяла отделна зала? Премиерата много ми хареса, Мартин Колев отговори на някои много важни въпроси, получих автограф, а за финал малко се и посмяхме. Не съм била на особено много книжни премиери, но тези на Сиела с Темз и г-н Блажев са ми най-любимите! 

 В този ден отново се нагледахме на много и жесток косплей, а за финал погледахме малко и от кпоп шоуто. Тези хора са страхотни танцьори! Бих казала, че вторият ден беше по-забавен от първия, защото главното, което правихме, беше да бъдем сред хората и да се разхождаме, отколкото да наблюдаваме панели или срещи с известни гости.  
 

Aniventure Comic Con сложи края на моето лято, но какъв край само! Изкарах си много добре и се чувствах все едно и аз отивам за първи път. Отново всичко ме зашеметяваше и впечатляваше, омагьосваше ме! Иска ми се всеки ден да е Комик Кон, но тогава едва ли щеше да бъде специално... 
Благодаря ви за отделеното време!
За финал ще използвам фразата, увековечила събитието - AVENGERS ASSEMBLE!

0 коментара:

Публикуване на коментар