, , , , ,

Летни акценти 2019, Wrap-up + TBR


 Привет, читатели!
 Вече липсва ли ви лятото? На мен много! Днес съм тук с един много интересен пост, в който ще говоря за изминалото страхотно лято, книгите, които прочетох, филмите, които изгледах, също и малко за бъдещите ми планове. Като се замислите... годината се изхлузи много бързо и ето, че вече сме есен, а всички знаем, че границата между уютната есен и студената зима е много, много тънка. То и сега си е студено навън, но добре, че са летните спомени и емоции, за да се стоплим.

 

 Това лято за мен беше много динамично и бих казала най-хубавото лято през живота ми. То започна през юни, веднага след училищните страсти (последните в моя живот). Веднага започнах шофьорските курсове, които от дълго време желаех да изкарам и това лято се оказа моментът да го направя. Приеха ме в специалността, която исках, без нуждата от участие в класирания, защото дипломата ми беше достатъчно висока. Ще уча Печатни комуникации в УниБит в София! Ако се чудите какво се учи в тази специалност, то тя прилича много на Книгоиздаване в СУ
 Също така, това лято ходих два пъти до черноморието, веднъж с приятелки, после и със семейството и си изкарахме превъзходно! Малко попътувах и се запознах със свои роднини от другия край на България, където купонясвахме до късно и се веселихме. Опитвах нови неща, имаше шансове за летен романс и общо взето както се казва в една книга... „Всичко красиво и магическо се случва между месеците юни и август.“  

 

 Какво прочетох?

 Както виждате, не съм си губила времето това лято, а и като цяло тази година. И както ви споменах в предишните акценти, изоставам с книжното си предизвикателство и то доста. Но поне хубавото е, че попадам все на добри заглавия, за които не съжалявам. Ето какво съм прочела от началото на годината до сега. Почти всички заглавия имат и ревюта в блога. ^^
 

  1. Сблъсък на крале - Дж. Р. Р. Мартин
  2. Кралица на въздух и мрак - Касандра Клеър ♥
  3. Веселото гробище - Лора Лазар
  4. Трансформации - Благой Иванов
  5. Тайна с дъх на парфюм - Фиона Макинтош ♥
  6. Завинаги мое момиче - Хейди Маклоклин 
  7. Стоманеното сърце - Брандън Сандерсън
  8. Демонологът - Андрю Пайпър - DNF
  9. Тетрадка на смъртта 1 - Tsugumi Ohba
  10. Тетрадка на смъртта 2 - Tsugumi Ohba
  11. Пречистваща истина - К. А. Тъкър
  12. Елайза и нейните чудовища - Франческа Запия ♥
  13. На пет стъпки от теб - Рейчъл Липинкот 
  14. Нещо като любов - Джули Джеймс
  15. Изгубеният герой - Рик Риърдън
  16. Огън на леда - Марияна Запата ♥
  17. Десет малки негърчета - Агата Кристи
  18. Пазители на галактиката - комикс - Император Куил
  19. Новите отмъстители - комикс - брой 1 до 20
  20. Убийство в Ориент Експрес - Агата Кристи ♥
  21. Отмъстителите - Всеки иска да управлява - Дан Абнет
  22. Колекционерът на желания - Мия Шеридан
  23. Танос печели - комикс
  24. Смърт край Нил - Агата Кристи
  25. Вихър от мечове - Дж. Р. Р. Мартин ♥
  26. Жестокият принц - Холи Блек ♥
  27. Дракул - Дейкър Стокър
  28. Джак Еридън 1 и спин-офът - Константин Витков (Титис)
  29. Злият крал - Холи Блек
  30. Тетрадка на смъртта 3 - Tsugumi Ohba
  31. Тетрадка на смъртта 4 - Tsugumi Ohba
  32. Любовни престрелки - Джули Джеймс

 

  Книгите, до чиито заглавия видите ♥, означава, че са ми харесали изключително много и ви ги препоръчвам! 

 

 Книжни планове?
 В момента чета "Жестока любов" на Колийн Хувър. Засега имам няколко чиклит романа, които смятам да прочета до средата на октомври, ако всичко върви по план. Иначе се сдобих с няколко страхотни заглавия с много красиви корици. Това са:

 

 Софийски магьосници 3 - Вещиците от Витоша
 Loki - Where Mischief Lies
 Spider-man - Hostile Takeover

 


 Определено не се съмнявайте, че ще напълня инстаграма си със техни снимки, особено с такива на книгата за Локи. (може да ме последвате, ако желаете - ето линк към профила ми.)
 Тук ще вмъкна и кратък списък с филмите, които гледах и ми харесаха това лято. Те са Спайдър мен - далеч от дома, Мъже в черно - глобална заплаха, Аладин и се надявам скоро да добавя към списъка и То, част втора.

 

 Много се вълнувам, когато правя такива постове, винаги ми е било забавно да се връщам назад и да си припомням различни моменти и книги, които съм чела. Малко ми е тъжно, че така неусетно се минаха тези месеци, но на мен за какво не ми е тъжно? Сантиментален човек съм и лесно се привързвам, затова често се натъжавам за отминали щастливи моменти. И като казах тези думи, дойде моментът да спомена, че моето лято окончателно приключи със затварянето на вратите на най-епичното събитие за годината - Aniventure Comic Con 2019, за което написах цял един отделен пост. (можете да го прочетете тук) Поне беше подобаващ финал за едно такова лято. Както винаги, можеше и повече, но не съжалявам за нищичко! 

 

 Е, това беше от мен. Благодаря ви, че ме посетихте и до скоро, с пожелание за също толкова, а дори и повече, интересни акценти за следващия път! Споделете ми в коментарите коя беше книгата, с която ще запомните лятото си? Или просто ми препоръчайте някоя ваша любима книга!


2 коментара:

  1. Привет. Определено това лято прочетох книга, намърдала се веднага сред най-любимите ми - тя просто си дойде в точното време и на точното място в ръчичките ми - "Манюня" на Нарине Абгарян. Една разкошна, по детски невинна книга, която ме върна назад във времето в моите спомени и моето детство (все пак съм мааааалко по-възрастна от теб🤫😁). Както и да е, за хубавите книги времето не е от значение, та ще се радвам ако някога стигнеш до нея да прочета впечатленията ти.

    ОтговорИзтриване