, ,

Най-добрите книги - издания 2017




Хей, хей!
 Декември, освен че е  месеца с най-любимите ми празници, е и месец, който предлага много неща в най-различни форми. И всичко е празнично и уютно. Е, и аз реших да направя този месец специален за блога си като публикувам много нови и интересни статии в дните около Коледа. Те са от сорта на: "акценти 2017", "любими книги", "новогодишно обещание" и други подобни. Днешната е на тема "най-добрите книги, издание 2017"!

 Моля да отбележа, че в списъка ще присъстват само книги, които съм чела и с които съм се сдобила тази година. Знам, че 2017 беше една година изпълнена с безброй нови заглавия, но все пак аз подбирам.

Предлагам да започваме, а рейтингът ще бъде отбелязан до всяка книга.

(кликнете върху заглавията, за да достигнете ревюто на дадената книга)




  Каравал прочетох някъде пролетта и остави в мен едно живо и игриво чувство. Вече определено съм я препоръчала на много от приятелите си, а щом го правя, значи книгата е добра. Героите, историята, загадката... всичко си беше на място.




  Третата книга от серията "ПолуЛош" на Сали Грийн. Дори имам книгата с автограф. (Благодаря на Колибри, че поканиха авторката. Събитието беше невероятно!) 
 Тази книга буквално ме разплака от сбора на толкова много емоции. Краят. Краят на книгата е цялата работа. Той е едновременно най-красивото нещо, което съм чела, и най-трогателното. Още си спомням как прочетох последните няколко изречения и се усмихнах през сълзи.

 Книгата е нещо... ново. Да, това е думата, която търсех - нещо ново, което не сме срещали досега. Първата фентъзи книга, в която участват магьосници и действието да се развива в България, и то в София! Наистина ме впечатли.

 Първото ми впечатление за книгата преди да я хвана в ръцете си беше, че това е една обикновена тийн книга. Но дори и да пише тийн, не се подлъгвайте, защото историята е невероятна! Това е първата част от трилогията на Джени Хан. Тази книга наистина ми влезна под кожата, дори и да не го бях осъзнавала, но след като от издателството споделиха, че се задава и втората част, направо подскочих от радост. Книгата е лека и забавна и смятам, че на много от вас ще се понрави.

(ако можеше щеше да е много повече звезди) Аахх... обожавам тази книга!  Тук просто не е нужно да казвам каквото и да е. Само две думи и всичко е ясно: Касандра Клеър.
 Не беше каквото очаквах. Преди да прочета тази книга, бях чела само веднъж от Стийл и се влюбих в нея. Но тук това, което развали цялата история, беше краят и многото повторения. Обаче, ако не се вглъбяваме в края, историята е много добра и трогателна.  По-подробно вижте в ревюто ми.



  Любовен роман, който не може да не ви хареса. Аз като всестранен читател, който чете какво ли не и знам как изглежда една добре изградена история, мога да кажа, че книгата си има всичко нужно, за да ми допадне. История, герои, напрежение. Всичко е повече от добро.


 Може и да ви изненадам, но не ми хареса особено. Да, говоря именно за онази, която има филм, който взриви мрежата. Прекалено постна ми беше тази книга. Не ме разбирайте погрешно, историята е добра и ми харесва идеята. Обаче всичко е много повърхностно и недоразвито. Трябваха ми още детайли и рейтинга й щеше да се вдигне поне с една звезда. О, също така и краят не беше доразвит, според мен...

 Отново любовен роман, но пък тази година все добри ги нацелвам. Да, "Любов под прикритие" е романтика, но има и нещо, с което се откроява. И то е, че има и щипка трил от ФБР. 



 Това е продължението на "До всички момчета, които съм обичала", за което ви споменах по-горе. И предположенията ми се оказаха верни - и тази част е добра. Не колкото първата, но достатъчно, за да я обикна! 



 Отново нещо различно и оригинално. Единственото, което куцаше на книгата беше прологът, но всичко останало просто много ме изкефи! Всичко си го казвам в ревюто, така че няма да се повтарям.






Това са тазгодишните заглавия, които прочетох през 2017. За мен "Повелител на сенките" си остава черешката на тортата, но и някои от останалите не са по надолу в списъка ми.



А целия списък с книги, които прочетох през 2017 го очаквайте най-накрая този месец. И да ви предупредя, те са цели 50!

 Интересно ми е кои книги, издадени през 2017, ви харесаха най-много?

 

ПС: Подготвила съм ви цял взвод от нови коледни статии. Така че ако не искате да изпускате нищо, може да се абонирате за блога ми от тук:




0 коментара:

Публикуване на коментар