, , ,

Отчет на прочетени комикси, книги и препоръки - март 2020



 Привет, читатели!
 Не правя често отчети, но и не правя често ревюта на комиксите, които чета. А те стават все по-често срещани в списъка ми с прочетени книги. Затова реших да се възползвам от удобството на отчетните статии, за да пиша кратки ревюта за всичките графични романи, които чета. Извинявам се, ако сте свикнали да четете отчети в началото или в края на всеки месец, а моите хаотични публикации се пръкват по всяко време. Против съм бързането и четенето насила само за да има достатъчна бройка в края на месеца. Аз просто ще пиша, когато се натрупа достатъчно материал.

 Книгите, които прочетох след миналия отчет, в който също има препоръки за комикси, отново се наредиха сред любимите ми заглавия. Това са определено „Верити“, която ми отвя шапката, и „Тайният мъжки клуб за любовни романи“. И двете се водят любовни романи, но докато „Тайният мъжки клуб за любовни романи“ има много хумор в себе си, „Верити“ е типичен трилър, от който да ви се разбумти сърцето.


 Графичните романи също не отстъпват по качество. При тях прескачах от вселена на вселена, от Марвел на Междузвездни войни, а по някое време и на японска манга. Ето ги всички заглавия, подредени в списък:


1. Avengers: No Road Home /2019/ Collection of #1-#10




 Мога да ви кажа, че се насладих на този комикс с цялата си душа! No Road Home е някакъв шантав микс от митове, легенди и Марвел герои. Страшно ми допадна това, че злодейката е част от гръцката митология. Персонажите буквално трябва да се борят срещу богинята на нощта. А битките и динамиката спираха дъха. Всеки персонаж допринася с нещо от себе си към историята и именно това, че дори третостепенните герои не са просто за фон, също ме впечатли.
 Като човек, който до скоро е бил само MCU фен, ми се стори много чудно как всичките тези лица се събират за една обща кауза и научих много неща, които няма как да знаеш, ако си само фен на филмите. Също така, всяка от дестинациите в комикса ми се стори интригуваща и особено красива, но това няма как да се пропусне, особено с такъв стил на рисуване.
 Препоръчвам ви комикса! Надявам се скоро да успея да прочета и No Surrender.


2. Death Note 5 “Whiteout“
&
3. Death Note 6 “Give-And-Take“


 Ако ще четете „Тетрадката на смъртта“, ви препоръчвам да се снабдите с Black Edition серията, защото в една книга се помещават два романа от поредицата, а дизайнът е убийствен. Имат черни страници и са целите матирани, приличат досущ на тетрадка на смъртта или на някой гримоар с тъмни магии.
 Относно петата част от поредицата мога да кажа, че ми се стори малко мудна и объркана... Към финала се раздвижи повече, но посоката, в която се завътря сюжета, не ми хареса. А персонажът на Миса ми стана някак прекалено клиширан и едва ли не подиграващ се с жените като цяло.
 И сякаш в отговор на моето недоволство, в шестата част Миса се изяви достойно и нещата се оправиха. Точно в контраст на образа си допреди това, Миса, както се казва, спаси деня! Тя се оказва дори на по-преден план от главните герои Лайт и Рюзаки и това ме изненада. Очаквам още в началото на седмата част те да поемат пак контрола, особено след целия този екшън, с който свърши "Give-And-Take".


4. Marvel's Avengers - Hulk


Резултат с изображение за „marvel's avengers ga,e comic“

 В предишния отчет споменавам прекалено малко за тази серия комикси. Те са като предистория на играта, предстояща да излезе тази година. И след като прочетох комикса за Хълк осъзнах, че цялата серия е много кратка. Много от събитията са просто маркирани, за да се покаже, че са се случили. Не се навлиза в дълбочина в проблемите, но може би това ми е изкривяване от четенето на повече книги, отколкото на комикси. Но нямаше как да не забележа, че особено за този комикс стилът на рисуване не е добър. Персонажите имат криви погледи и нестандартни физиономии. Това обаче няма да ме спре да прочета следващите комикси, така че очаквайте да пиша още по тази тема.


5. The Rise of Kylo Ren




 И това е личният ми фаворит! Точно преди няколко часа прочетох последния комикс от серията и съм готова за цялостно обсъждане на комикса и изобщо на персонажа на Бен Соло. Толкова много ми се искаше тази серия да не бъде само от 4 комикса, ами да се навлезе по-дълбоко в миналото на един толкова важен герой.
 Като цяло всичко беше изпипано доста добре, но – отново – някои неща си останаха без отговор. Разбрахме повече за меча на Кайло и как е създаден, но не и за Сноук. Той присъства в комиксите, но ролята му е като във филмите, а ми се искаше да се разрови повече за връзката му с Палпатин.
 И все пак, радвам се, че прочетох The Rise of Kylo Ren, всеки един от епизодите ме държеше под напрежение и постоянно във вълнение! Смятам, че Бен е един от най-добре изградените персонажи от новата трилогия и с тези комикси това се потвърждава.


Това са всичките заглавия, които ми правиха компания в последно време. Интересно ми е какви комикси вие харесвате и какво бихте ми препоръчали. Надявам се този отчет да ви е харесал и да ви е бил полезен! Благодаря за вниманието и до скоро! ♥



0 коментара:

Публикуване на коментар