, , ,

Отчет за юни и очаквания за лятото.

 

Здравейте! 
Вече официално е лятна ваканция и ох... камък ми падна от сърцето. Вече няма да ми се налага да ставам в шест. (поне за тези два месеца и половина, де.) Днес е първи юли и както винаги съм дежурна със своя месечен отчет. Този месец е... ами, малко разхвърлян. Ето какво прочетох през юли:

1. Стъкленият меч
 Това е втората книга от серията Алена кралица на Виктория Айвярд. Казвам си го направо - много съм разочарована от тази поредица. Дадох й най-вероятно сто шанса и не знам как намерих търпение и нерви да прочета и третата книга, ама ето, че точно така стана. Ревю към книгата.



2. Кралска Клетка
 Това е третата книга от Алена кралица. Може би бе съвсем една идея по-добре от предишната, но не си правете изводите, че става. Изобщо не става и за да не започнете да ме нападате заради това, че съм обидила книгата, веднага оставям линк към РЕВЮТО си, където ще откриете всичките ми доводи защо не харесах Кралска клетка.

3. Първата дама - Сюзън Елизабет Филипс 
 Любовните романи на това издателство нямат край! Първата дама много ми хареса и атмосферата в книгата изобщо не е политическа, както натяква името й и както си мислих аз преди да я чета. Оказа се много лека и дори забавна. Особено с персонаж като Луси. 

 Ами... да. Само три книги завърших този месец. Ама така става като четеш няколко книги наведнъж. В момента чета три книги, от които едната я започнах още през май. 

4. Град на изгубени души
 Пета книга от серията Реликвите на смъртните. Тази книга препрочитам, както съм решила да препрочета цялата серия. И все не стигам до нея. Откакто я започнах през май, имаше само може би три/четири дни от юни, през които четох от нея. А като завършвах всяка една от горепосочените, ми трябваше известно време след това, за да се подготвя и настроя за смяната на жанр и свят. Но ще гледам този месец да я прочета най-накрая. Ако ли не... имам два месеца и половина.

5. Легендата
 Това е продължението на любимия ми Каравал от Стефани Гарбър. Книгата я поръчах предварително още щом разбрах, че ще излиза на български, а тя пристигна няколко дни преди края на юни. Започнах я и нека ви кажа, че съм запленена! Много ми харесва и тепърва започнаха нещата да се оплитат. Нямам търпение да дочета книгата и също и да ви разкажа за нея в едно хубаво ревю. (защото имам чувството, че ревюто ми ще е супер положително.) 
 
6. Завръщане към любовта - Кристен Ашли  
 Това е едни сериозен любовен роман от 550 страници. Книгата излиза на трети юли и е част от поредица. (третата книга) Обаче не си мислете като мен, че ако не сте чели предишните две няма да разберете нищо. Историята в книгата е сама за себе си и не е свързана с предишните две книги. Така че нападайте смело! 



 Силно се надявам този месец да успея да завърша книгите, които съм започнала. А и имам да чета ученическа литература... досега май не съм била толкова натоварена с книги за четене, но знаете ли? Чувствам се страхотно, защото имам цяло лято на разположение за четене! 
 
 В заглавието съм написала, че имам очаквания за лятото. Те са по скоро планове, които съм си намислила да направя. 

 Първият ми план е да си преговоря и запълня всички празнини относно литературните произведения от 11. клас, защото все пак другата година имам матура и искам да бъда сигурна в знанията си. В училище не успяхме да вземем всичките автори и Елин Пелин ни остана за 12. клас. Но така като че ли стана по-добре, защото не знам дали щях да издържа да уча още един автор с толкова много разкази. 
 А и това лято имам да чета Тютюн и Железният светилник. Ще направя отделен пост в края на лятото с прочетените от мен училищни произведения и в него ще споделя мнението си за тях. Госпожата ни по литература обеща, че ще ги харесаме много и се надявам да е така. 

 Също така, съм се решила това лято да наблегна и на испанския. Цяла година ходих на курс и се влюбих в този език. Страшно ви го препоръчвам, особено ако знаете английски. В испанския има толкова много думи, които са подобни на английски думи, че ученето им е направо песен! И ще се изненадате колко много граматиката (поне в начален курс) прилича на българската, защото има родове и числа. А да не говорим и за начина, по който този език звучи. 

 Напред с главата се спускам към лятото и свободното време, което ще имам! Надявам се да успея да постигна плановете си и да не изоставам с четенето. Благодаря ви за вниманието и ви пожелавам слънчево лято! 


2 коментара:

  1. Аз лично се влюбих в творчеството на Димитър Талев и прочетох цялата му тетралогия... единственото, което ме разочарова беше, че авторът е починал преди да успее да напише петата книга от поредицата, което просто е престъпление, имайки се предвид как свършва четвъртата... Както и да е, искрено се надявам да харесаш "Железният светилник", макар според мен това да е най-слабата книга от поредицата. Що се отнася до Димитър Димов, той просто не е за всеки. Все още не мога да си обясня защо учим "Тютюн", а не сто пъти по-добрата негова книга "Осъдени души"... всъщност, тук излъгах. Всеки който е чел "Осъдени души" може да предположи защо не е в учебната програма *многозначителна усмивка*. Чакам с нетърпение публикацията ти за прочетените училищни произведения.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Най-вероятно първо ще започна с двата тома на Тютюн и след това ще прочета светилника, защото след като всички казват, че е толкова интересен, то ще го прочета бързо. А сега ми усили и интереса за "осъдени души", затова и тази книга ще включа в списъка, ако ми остане време. :)

      Изтриване