, , , ,

2018 на кинолента (Акценти 2018)


Уникални нови любими истории... Петдесет прочетени книги... Страхотни събития и нови запознанства!

Добре дошли на 
ГОДИШНИТЕ КНИЖНИ АКЦЕНТИ
на The Book Pub за 2018-та година! 

 



Мина се една цяла и пълна година, в която от първи януари, та чак до края на декември в този блог се публикуват статии! Наистина съм много развълнувана, че стигнах дотук и пиша вторите по рода си годишни акценти!



 Тези 365 дни, които се изминаха толкова неусетно и бързо, бяха изпълнени с щастие, тъга, развълнуваност, трудности, успехи и изобщо цялата дъга от емоции! Случиха се невероятни неща и се прочетоха книги, които ще помня за цял живот, и такива, които ме промениха, изградиха и помъдриха. Прочетете целия ми списък с прочетени книги ТУК, ако все още не сте. Нека да проследим 2018та в книги и събития!



 Януари започнах силно с препрочит на една от любимите ми на всички времена книга на любима авторка - Град от Кости на Касандра Клеър. Изглежда, не мога да мина да не чета Клеър за дълго и нейното име фигурира като постоянен фон навсякъде из блога ми. Можете да се уверите от Годишната ми Книжна Равносметка. Също така, януари даде началото на една нова рубрика, която не се вижда често из тез земи, но много си я обичам. Това са дискусиите. Говорихме си за рециклирането, късите и дългите поредици, и за страховете ни от този променящ се свят.  



 През март този блог стана на една годинка и беше цяло щастие, че не съм го развалила или изоставила. Напротив. Този блог се беше превърнал точно в книжния блог, който винаги съм си била представяла, и гордо говорих за него навсякъде. И още говоря! А оттогава досега забелязвам също и подобрения, които включват главно моето израстване, което ме кара да се радвам неизмерно! Как да не обичам това тъй малко мое си кътче от необятния Интернет!



 По-късно и дори през цялата година се запознах с нови, а и вече мои любими автори. Такива може да се смятат Лекси Блейк, Колийн Хувър, двойката неспирни Кауфман и Кристоф, Дж. Р. Р. Мартин и също Кен Гримуд. Така като ги гледате приличат на едни разноцветни, разножанрови писатели, които като се съберат на едно място биха сформирали моето райско кътче за бягство от света.



 Книгите, които никога няма да забравя и стоят на пиедестал в библиотечката ми, са:



Никога Повече
Гемина
Игра на живот
То



 Всяка една от тези книги бих препрочитала всяка година, ако мисълта, че има толкова много други не прочетени от мен, не ме гризеше здраво.

 Август се доказа също като важен месец, защото именно тогава The Book Pub се сдоби със свои собствени книгоразделители, рисувани от мен, разбира се, и все още с оставащи бройки. Тях може да намерите в страницата на блога във Фейсбук и да поръчате от там.





 Следващото ярко събитие и може би събитието на годината, бе Комик Кон през септември! Имам цял пост относно Комик Кон 2018, който може да прочетете ТУК. И силно ви препоръчвам да прочетете този пост. ^-^ Ходих за първи път на подобно събитие и си нямате на представа колко много треперя от вълнение за следващия догодина! Бяха едни невероятни два дена, които бих риплейвала постоянно. (мъничка асоциация с книгата "Игра на живот")



 А искате ли да разберете кои са десетте най-четени статии за изминалата година? 



  1.  Първи препрочит! - ревю на Град от Кости. 





 2018-та беше и началото на една моя идея, която по-точно се зароди през август. Да, също както книгоразделителите. Не желая да споделям все още за тази моя "идея", но знайте, че от август насам не ми е оставяла особено много свободно време и едвам се сдържам да не се разкрещя. Очаквам 2019 да бъде една страхотна година!
И като стана въпрос за очаквания... имам много.

 През 2019-та всъщност очаквам толкова много неща, че не знам как да си организирам графика. Като започнем от филми и книги и стигнем до събития и балове и мечтаната почивка с приятели. Филмите, които чакам с най-голямо нетърпение са: Отмъстителите 4, Как да си дресираш дракон 3, Междузвездни войни, всякакви Марвел филми, Игра на тронове, Странни неща и не на последно място, втория сезон на анимацията The Dragon Prince.


 Това беше The Book Pub през изминалата 2018та година. Надявам се да не забравям нещо. Благодаря ви, че бяхте с мен още една година и се надявам да се видим и през декември 2019.



2 коментара:

  1. Въпреки, че явно имаме различни книжни вкусове, все пак имаме допирна точка. "То" е велик роман :)
    Иначе и аз чакам Отмъстителите, Игра на тронове и Странни неща с огромно нетърпение :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Всеки си харесва различни неща, но точно тези са велики! И, разбира се, не могат да бъдат пропуснати в никакъв случай! 2019, pls, come faster! :p

      Изтриване