, , ,

Любими филми по Коледа!



Привет, читатели!
Знаете ли какво си представям, когато някой ми каже Коледа? Представям си дълги мързеливи дни, прекарани в четене или гледане на филмови класики, а пред мен е голяма купа с мандарини и банани, и кашу. За книгите ви говоря през цялата година, не и за филмите обаче . Това да гледам едни определени филми всяка година (без пропуск!) се е превърнало в нещо като моя си традиция. Независимо дали съм гледала даден филм десет пъти, пак ще го гледам. И днес, в тази статия именно за това ще ви говоря - за моите любими филми!


 Реших да ги сведа до класация ТОП 5, за да не стане някоя дълга хроника, а и за да не ви отегча. И едно предупреждение... ще се нагледате на доста фентъзи в следващите редове. 


1. Властелинът на пръстените и Хобит.
 Тази поредица от филми просто ми е толкова близка до сърцето и едва ли ще ми повярвате, че когато някой каже нещо негативно за нея, просто все едно ме е обидил в лицето с най-ужасната дума на света. Просто... не знам дори как да го опиша това чувство. А чуя ли тематичната музика направо ми спира сърцето. Уникални филми! Всяка година се каня да прочета най-накрая и книгите, уви, все не стигам до тях... 
 



2. Междузвездни войни.
 Моля, не си мислете, че като Междузвездните са на второ място, ги харесвам по-малко. (Представете си ме как се чудя кое да сложа на първо и кое на второ докато пиша това...) Тази серия също я обожавам и музиката й има същото въздействие върху сетивата ми. Не знам как, но явно има истински магьосници, които са именно създателите на тези филми, защото не съм вярвала, че  някога ще съм толкова обсебена от нещо.    





3. Сам вкъщи.
 Как ли пък няма да изброя точно тези филми в класацията! Обожавам филмите за Сам вкъщи и винаги ми е смешно, когато ги гледам. Но нека да подчертая, че харесвам само първите три части. Другите се чудя дори дали съм ги гледала... 





4. Нарния.
 Аххх... обожавам първия филм! Навява ми толкова много детски спомени и провалени опити за преминаване през задната стена на някой дрешник. Може цяла година да не се сетя за него, но наближи ли Коледа, ми се прияжда малко локум... а на вас?





5. Дисни филми. 
 Под Дисни разбирайте и Пиксар също. Най-често тук влизат - Смело сърце (моят най-любим!), Търсенето на Немо, Бамби, Мулан, Братът на Мечката, Уол-и или каквото дават по телевизията. Пише ли Дисни, значи е за мен.





 И това са само филмите, за които се сещам. Но и да не е в списъка даден филм, само ми кажете думичките "кино вечер с пуканки" и съм готова да гледам до три сутринта. Не знам дали допреди тази публикация ви е било известно, че си падам и по филми (почти колкото по книгите), но вече със сигурност знаете. И мога да бъда страшен критик, когато гледам нещо, затова рядко някой от новите филми от последните години се нарежда сред списъка ми с любими. 
 
 Е, това беше. И само да ви попитам... видяхте ли трейлъра на предстоящия филм - Отмъстителите 4? Защото аз - да, и не знам какво да правя със живота си в този момент...


Благодаря ви за вниманието и до скоро!




0 коментара:

Публикуване на коментар