, , , , ,

Летни акценти 2018!


Здравейте, читатели!
Усещате ли как малко по малко лятото се отдръпва и идва есента? Защото аз - да, и честно казано съм малко тъжна. Не бих казала, че се възползвах изцяло от последната си лятна ваканция и това е нещото, заради което най-много съжалявам, но пък не беше и напразно прекарано време. Да, нямах екстремни преживявания, такива каквито си представях. Но имах забавни моменти, бях с приятелите и семейството си, четох страхотни книги и обогатих себе си, което е най-важното. Лошото на лятото е, че то свършва изключително бързо, а само след по-малко от седмица започва и училището.  Но да забравим сега за фактът, че лятото свършва, и да се концентрираме върху летните акценти на блога ми!

*--- Книжни летни акценти 2018! ---*

Ще започна с книгите, които прочетох през трите и половина летни месеци - юни, юли, август и половината от септември. В сравнение с миналогодишните акценти, тази година изоставам, но така или иначе не гоня някакви цифри, затова защо да бързам? То се е видяло, че годишното ми предизвикателство няма да го бъде, но да не задълбочавам.
Ето какво прочетох:

1. Стъкленият меч - Виктория Айвярд
2. Кралска клетка - В. Айвярд
3. Първата дама - Сюзан Елизабет Филипс
4. Легендата - Каравал 2 - Стефани Гарбър
5. Завръщане към любовта - Кристен Ашли
6. Тютюн том 1 - Димитър Димов  
7. Най-сексапилният мъж - Джули Джеймс
9. Железният светилник - Димитър Талев 
10. Гемина - Ейми Кауфман и Джей Кристоф
11. Кодексът на ловците на сенки - К. Клеър и Дж. Луис
12. Най-доброто в теб - Колийн Хувър
13. Град на изгубени души - Касандра Клеър
14. Разкази - Елин Пелин (CR)
15. Ghosts of the Shadow Market - Разказ 1.


Както забелязвате, най-накрая завърших тези реликви (Град на изгубени души) и скоро ще прочетете и ревюто за тях.  А относно другото от Касандра, което съм чела (Ghosts of the Shadow Market) не съм писала ревю, просто защото ми се иска да прочета всичките разкази и да обобщя най-важното. Но то ще бъде като всичко, което казвам за книгите на Касандра Клеър - по-добро от предишното. Затова може и да не пиша нищо, за да не се повтарям постоянно. 

А сега... не може акценти без класация! Този път ще добавя няколко допълнителни класации и ще започна първо с тях: 

Най-любими книги ТОП 3
(т.е. препоръчвам на всички!)

1. Гемина
2. Най-сексапилният мъж
3. Легендата

________________________________________


Харесаха ми много, но нещо липсваше...

1. Първата дама
2. Тютюн
3. Най-доброто в теб.


"Първата дама" е много интересна книга, която наподобява стила на Даниел Стийл, но това, което не ми хареса, можете да намерите в ревюто за нея, за да го разберете най-добре.
В "Тютюн" политиката ми дойде в повече, иначе този роман би бил наравно с Железният светилник, който много ми хареса!
А относно "Най-доброто в теб" мога да кажа само, че се ядосвам, защото не ми хареса толкова, колкото очаквах. Не се изразих правилно май... Книгата е на Колийн Хувър, затова няма как да не ми харесва, но работата е там, че в нея тъгата и тегобата на главната героиня са в повече. И това е единствената ми забележка, както се разбира и от ревюто ми.

________________________________________

Не ми харесаха.

1. Стъкленият меч.
2. Кралска клетка. 

Тези двете са от серията на Виктория Айвярд - Алена кралица. Постоянно повтарям как първата книга ме плени тотално, но втората ме разочарова ужасно много. Фенове, не ми се обиждайте, но това си е моето мнение. Цялата работа при тези книги е това, че 300 страници са празни приказки, а най-интересното се случва в последните 50. Само колкото да си купиш следващата част. 


________________________________________

Уникални корици ТОП 3

1. Гемина.
2. Най-доброто в теб
3. Легендата 

 
 
________________________________________

И обичайните класации:

Най-изпълнена с напрежение: Гемина
Най-добра любовна история: Завръщане към любовта
Най-сладкият край: С обич, завинаги, Лара Джийн



Най-четените статии за лятото: (ако случайно сте ги пропуснали)




Ревю на Гемина - този път в опасност е цялата вселена!


  Това са моите класации и акценти за лято 2018 и май Гемина получава най-много точки. Просто обожавам тази книга! 
Доволна съм от книгите за това лято! Сега горе-долу вървя по план и ми предстои да прочета Инкарсерон, след това Игра на Тронове. Разбира се, след като завърша разказите на Елин Пелин. А има едно нещо, което очаквам с най-голямо нетърпение!

И това е Комик Кон! 
Досега не съм била на подобно събитие и ще ми бъде за първи път, но ако желаете може да се видим там. Ще бъда и през двата дни и отсега си представям как обикалям залите с опиянени очи! След това ще пусна и две статии по отделно. ( по една за двата дни) Може би съм си намислила косплей костюм, който може би ще познаете какъв е. Подсказка: раса войни от любима моя поредица. Но ако не се сещате, не се тревожете, защото ще поста и снимка в някоя от двете статии. 

Благодаря ви за вниманието и до скоро!



0 коментара:

Публикуване на коментар