, , ,

Отчет за август и TBR!


Здравейте!
 Още един месец се мина, но този път вече се надушва есента. Сигурно е от ябълките и студените нощи. Днес съм ви приготвила своята равносметка за месец август. Като за начало ще кажа, че съм доволна. Прочетох много добри заглавия, които ще помня за дълго. Разбира се, имаше и някои, които не харесах (всъщност само една книга попада в тази категория), но благодарение на блясъкът на останалите, изобщо не ме е яд. Обаче отново не успях да допрочета препрочита на Реликвите на смъртните книга 5 - Град на изгубени души. Да, да, знам, че вече станаха сигурно повече от шест месеца и е срамота, ама какво да направя! Надявам се поне през септември да си я дочета най-накрая и да видите ревюто ми, което се очаква от доста време вече. 
 

Ето какво прочетох през август:
(заглавията са линкове към ревютата на книгите)

1. Тютюн - Димитър Димов  

2. Железният светилник - Димитър Талев  

3. Най-сексапилният мъж - Джули Джеймс 
 

 
4. Кодексът на ловците на сенки - К. Клеър и Дж. Луис 
 
5.    Най-доброто в теб - Колийн Хувър 

 
6.   Гемина - Ейми Кауфман и Джей Кристоф
 

 Някои от книгите ги бях започнала още през юли, като - Тютюн и Кодексът. Последният, заедно с Реликвите 5, бяха нещо като да си "запълвам дупките" във времето докато се сдобия с нова книга. Поначало не беше така планирано, ала щом се сдобиех с нещо ново, веднага зарязвах Клеър и започвах новата придобивка. Затова и Гемина бързо бързо измести Реликвите за септември.  

 Най-горда съм именно от Гемина, която здравата ме разтърси. Така, че да ме накара да се ядосвам, че трябва да изчакам две седмици, за да се сдобия с продължението. Между другото, от Егмонт бяха така добри да ми споделят, че книгата е планирана за 15 септември, така че, фенове на Гемина - пригответе си космокостюмите!

 Книги, които се очаква да прочета през септември: Инкарсерон, Вечерно кафе в Рим, надявам се - Обсидио, и също така уникалните предстоящи книги от Ибис, които очаквам с нетърпение! Със сигурност (както си се познавам) няма да спазя желанията си, а засега ще се опитам малко да наваксам с Реликвите 5. Сигурно ви омръзна да ви говоря за тази книга, затова докато не видите "Ревю на Град от изгубени души" в блога ми, няма да ви досаждам повече с нея. 

И не забравяйте, че The Book Pub си има свои страхотни книгоразделители!  
 
Благодаря ви за вниманието! 



0 коментара:

Публикуване на коментар