,

Какво очаквам с нетърпение през 2018г.






Здравейте!

Днес ще събера два поста в един. Отчета за януари и списък с какво очаквам тази година. Ще започна първо със списъка, защото смятам, че е по-интересен, нали? Но пък, ако искате първо да прочетете отчета ми за миналия месец, то отидете в края на поста.


 Та, понеже от доста време не съм правила подобен пост с очаквани книги, а и ми се насъбраха няколко, които мога да включа в някакъв списък, то реших да надраскам няколко реда. По-скоро да напиша, но вие схванахте. Книгите, които очаквам, са цели четири и се очаква всички да излязат тази година!
 Е, две от тях вече са издадени преди доста време, но на английски, а именно тях ми се иска да прочета преведени, защото вече съм започнала поредиците им на български. Но за останалите две ще се редя на опашка като за топъл хляб и искам да ги имам още с неизсъхнало мастило!


Ето ги и тях:




1. Legendary - Стефани Гарбър


  Това е една от книгите, които искам да прочета веднага след като излезе. Legendary е продължението на Каравал от Стефани Гарбър. И независимо, че Каравал е дебютната книга на писателката, книгата получи 5 звезди от мен. Остави ме с големи очаквания за продължението, така че се надявам Гарбър да се е постарала.








2. Always and Forever, Lara Jean - Джени Хан

  Не съм много сигурна дали искам толкова силно да прочета третата книга от поредицата за Лара Джийн. . . Досега двете книги от поредицата бяха наистина много добри и ми харесаха изключително много. Но ми се струва, че втората книга завърши някак... финално и не ми се вярва какво още би могло да се случи. Но все пак, заради силното представяне на "До всички момчета, които съм обичала"  и "ПС. Все още те обичам" решавам да дам шанс и на третата книга. Може пък Джени Хан отново да ме изненада приятно.





3. Queen of Air and Darkness - Касандра Клеър

 А това е книгата, която чакам с най-огромно нетърпение! Просто не знам какво да очаквам от третата част на Тъмни съзаклятия, но определено предусещам, че ще е грандиозно. А и Каси има да се разплаща сериозно, след като Повелител на сенките свърши по този ужасен начин.





4. Revenge - Лекси Блейк

  Отново част от поредица. Май всичко, което очаквам е част от поредица. Тази книга е част от поредицата "Беззаконие" на Лекси Блейк. Без милост - първата книга от поредицата- прочетох съвсем случайно, защото реших да експериментирам и дори не четох анотацията. Единствено имах наум, че е нещо любовно и това беше. Иии, разбира се, бях останала без думи след като прелистих последната страница. Хареса ми толкова много, че направо тръпнех от очакване да се добера и до продължението  - Разплата. А то от своя страна обеща много добро представяне за следващата трета част, чието заглавие мисля че ще го преведат на български като "Отмъщение".


 
Това бяха моите желани книги за тази година. Вероятността да си харесам и още някоя е много голяма, но пък тогава ще направя още един такъв пост. А сега - отчета за януари. Ако си спомняте, моите отчети можете да намерите в блога на българската авторка Йоана Вълчева. Преди месец пропуснах да публикувам там отчет, но това беше защото именно тогава беше времето за големия годишен отчет и исках да го направя малко по-специален. Него, ако все още не сте го чели и ви е интересно какви книги съм прочела през 2017-та година, то можете да го намерите в менюто отстрани или да потърсите в търсачката.
 А януарския отчет четете в блога на Йоана Вълчела от ТУК.

Благодаря ви за вниманието! Вие очаквате ли някоя книга през 2018г.?




0 коментара:

Публикуване на коментар