Обратно на училище - книжен таг [оригинал]


Ех, вече трябва да се връщаме на училище. Беше много добре, че имахме толкова много време да четем и отпочиваме, но все ни се струва не достатъчно. И така, аз реших да "отпразнувам" завръщането си на училище с един тематичен таг. Поразрових се из интернет, за да потърся такъв, но се оказа, че никой от тях не ми допадна. Затова аз реших да си съставя мой си и ако ви харесва, да знаете, че сте тагнати. Да започваме с въпросите:

1- (Български) Коя е българската творба, която най-много харесваш?
Лично аз наскоро четох "Софийски магьосници" и бях много приятно изненадана от нея. Така че, "Софийски магьосници" е изборът ми.

2- (Математика) Герой, който е много добър в сметките?
Определено това ще е Едмон Дантес или още - Граф Монте Кристо. Обожавам тази творба! И още повече, че много се изненадах, че я изучаваме в училище. Тя се оказа една книга, която е много по-добра дори от някои съвременни книги. Александър Дюма си знае работата.

3- (Литература) Книга, в която се говори за книги?
В "Може ли да се срещнем отново" от Алисън Морган главната героиня издава своя книга. Обаче за този въпрос има още много отговори. Например в серията "Тъмни съзаклятия" също става въпрос за една книга, която е самото въплъщение на черните магии.  (Ревю на "Може ли да се срещнем отново?")

4- (Изкуства) Герой, който умее да твори?
Без съмнение - Джулиън Блекторн. Касандра Клеър го описва като невероятен художник и често изписва няколко реда за начина, по който е уловил детайлите. (Ревю за Лейди Полунощ, Ревю за Повелител на сенките)

5- (Химия) Най-напрегнатата любовна химия между герои?
  Сега чета "Без милост" от Лекси Блейк и отговорът ми на този въпрос е - Райли и Ели. При тях в началото всичко тръгва дори изненадващо бързо, но после като се скараха... Направо ми опънаха нервите докрай. Просто се съберете, то е ясно, че сте един за друг!  (очаквайте ревю съвсем скоро)

6-  (Физика) Книга, за която ти трябва добра физическа форма, за да държиш?
Не знам как ми хрумна този въпрос... Обаче досега с всяка изминала книга от серията "Тъмни съзаклятия" те стават с по сто страници повече. "Повелител на сенките" беше 700 и буквално ръцете ме боляха от четене. Затова не знам какво ще става със следващата част след година, но предчувствам, че няма да е малка.

7- (Биология) Книга, в която най-красиво се описва градина/цветя/природа?
"Под игото" от Иван Вазов. Изненадахте ли се от отговора ми? Просто наскоро го четох и Иван Вазов е... ами много изчерпателен в описанията си. Личи си колко е бил влюбен в българската природа. В началото на книгата ти е кеф да четеш как тогава хората са виждали планините и горите, но след това стават прекалено много описания и бързо ти омръзва. Просто Вазов прекалява с тези толкова изчерпателни описания понякога. (не ме съдете)

8- (Музика) Книга, която когато четеш, все едно слушаш музика?
В "Алената кралица" имаше момент когато Мер и Кал танцуваха. Кал я учеше на стъпките и носеше колонка със себе си. Тогава авторката описва такта на мелодията по много интересен начин и аз понеже танцувам спортни танци, веднага си помислих, че това е танца Куикстеп или Джайв. Беше странно да ти опишат мелодия, а ти да вземеш, че да я чуеш.
(Ревю на "Алена кралица")

9- (Технологии) Герой, който често използва технологиите?
Това ще е Мади от Всичко, всичко. Книгата не се оказа това, което очаквах, но не беше нещо, за което да съжалявам. Мади често използва компютъра си, за да пише ревюта на книгите, които е прочела. Затова избирам тя да е отговора на въпроса.
(Ревю на Всичко, всичко)

10- (Физическо) Герой, който е винаги във добра форма?
Хмм... Натан от серията на Сали Грийн. Той винаги е в движение и постоянно срещаме описания как се бие умело и тича бързо. (Ревю на ПолуЛош)

11-  (Философия) Герой, който си пада голям философ?
Рон от Хари Потър, според мен, е точния отговор. Той винаги има какво да каже и да оспори. Може понякога да изругае, но това му е красотата на този герой - той изказва това, което мисли.
(Ревю на Хари Потър, книга 1)

12- (Чужд език) Коя книга написана на чуждия език, който изучаваш, най-малко ти харесва?
Аз уча руски и английски, но не съм на "ти" с руския, затова не съм чела и руски книги. Така че, остава английския и отговора ми е "Вината в нашите звезди" на Джон Грийн. Не знам защо, но тази книга не ми хареса и съм сигурна, че не съм единствената.



13- (История) Историческа книга с интересен сюжет?
Честно казано, аз май не съм чела някоя такава историческа книга, затова ще оставя въпросът неотговорен.



14- (География) Любима книга, която ти напомня за пътешествия?
"Робинзон Крузо" от Даниел Дефо. За тази книга ми казваха какво ли не: че е тъпа; че не си заслужава и тн. Но се оказа много по-интересна отколкото изглежда. На мен лично много ми хареса и ви я препоръчвам. Освен нея, "Каравал" на Стефани Гарбър също ми напомня за пътешествие, но Крузо си е класика.

И това бяха всичките въпроси, които измайсторих.
Не тагвам определени хора, защото всеки, на който му хареса може да се чувства тагнат и да го направи. Даже много ще се радвам да прочета и вашите отговори!


Харесва ти тази статия? Абонирай се за блога и получавай новини по имейла си:


0 коментара:

Публикуване на коментар