,

Ревю на Без милост

Автор: Лекси Блейк
Заглавие: Без Милост
Жанр: романтика
Рейтинг: 5/5


 
Преди години родителите на Райли, Дрю, Бран и Мия са били убити пред очите им, но обвинени в самоубийство. Децата отиват в домове за сираци. Когато най-накрая се събират, те планират отмъщението си до последния детайл и вече са готови а отмъстят на не един, а на всичките участници в убийството. Обаче по пътя към справедливостта, Райли трябва да съблазни Ели, която е заместник шеф на голяма компания. Но става така, че Райли се влюбва в нея и целия план за отмъщение пропада.






 Лекси Блейк не ми се струваше от най-завладяващите авторки преди да прочета книгата и изобщо се чудех дали да я започна. Но съм изключително доволна, че се оставих на интуицията си и прочетох тази книга! Радвам се и, че издателството са решили да издадат точно тази от десетките, които Лекси е писала. Много се изненадах, че "Без милост" ми хареса толкова много и май вече тръпна в нетърпение за следващата част! Ревю за нея ТУК.

 "Без милост" буквално ме изтощи и ми трябваше известно време да се съвзема, за да събера мислите си и да сътворя това ревю. Честно казано, отначало не бях особено заинтригувана, но бързо навлезнах в историята и се зарибих. Разбира се, книгата има няколко недъга в стила на писане, които бих искала да се поправят в следващата част. Обаче сега ще започна с нещата, които ми харесаха и заради които дадох на книгата пълен брой звезди.

 Първото нещо, което много ми хареса, беше действието. То не е нито бързо, нито бавно. Точно в идеалното темпо, което не кара читателя да изисква още подробности или да му доскучае. Авторката знае кога да направи сцената закачлива или сериозна и точно къде да вмъкне малко романтика. Също така, сюжетът на книгата е доста смислов и добре изграден. Това нещо много ме изненада, като се има предвид, че това е книга на авторка в еротичните среди. Лекси не набляга постоянно на еротиката, а го прави само когато е нужно. Затова ми е трудно да определя какъв е точният жанр на тази книга. В нея има перфектно изградена мистерия, романтика и план на действие и някак си книгата успява да съчетае всичките тези неща  в едно синхронно тяло. Което е страхотно!

  За първи път чета от Лекси Блейк и вече я харесвам много! Умело разказва историята и винаги уцелва точните моменти като усеща от какво се нуждае читателя. Точно когато си мислите, че книгата ще стане скучна, то тя ще ви предложи ново откритие, еротичен момент, някоя заплаха или пък нещо съвсем неочаквано. Именно това е книга, която бих определила като "разнообразна и завладяваща".

 Понеже може да съм ви заинтересувала с присъствието на еротични сцени, ще наблегна и на тях. Авторката определено не си спестява нищичко и затова аз не бих я препоръчала на по-младите читатели. Определено ще почувствате разни... неща, докато четете книгата. Обаче тези сцени не са много, затова и не се натрапват, но пък за сметка на това, още след първата, която идва в началото на книгата, ще ги очаквате с копнеж.  Казвам копнеж, защото точно това изниква и у читателя под въздействието на чувствата, които изпитват героите.  А като стана дума за героите, за тях единствено мога да спомена, че са нещо, за което си струва да прочетете книгата.
  Въпреки че авторката описва персонажите малко банално, няма как да не забележим колко добре ги разбира. Всеки един герой си има добри и лоши страни. Всеки един от тях е изграден добре до такава степен, че все едно са истински хора, а това точно е една от характеристиките на книгата, която ме накара да й дам тези 5 звезди.

 Но едно от нещата, които не ми харесаха, беше, че авторката прекалено се е вживяла в използването на термини от света на бизнеса и правото. Според мен не всеки би разбрал значенията на всичките тези термини (като мен) и би трябвало това да се поправи в следващата книга. На места дори ми трябваше да препрочета няколко страници, за да разбера за какво става въпрос и това не ми хареса, защото не можех да се отдам на книгата както трябва в такива моменти. Това на места усложняваше и сюжета и читателя трябва да се съсредоточи и доста да си раздвижи мозъка, за да схване за какво става въпрос. Затова и тази книга ми отне малко повече от обикновeното да я прочета, но не съжалявам.

Другото нещо бе, че всички герои бяха представени като перфектните (цитирам) "каубои и мацки". Няма нито един от персонажите, който да е описан като грозен или с някакъв недъг. Единствено за Хач, който е пияницата в книгата, може да се каже, че има нещо негативно в описанието му, но иначе всички останали в книгата са перфектни и с мускули. Особено момчетата Лолес. А относно Ели Стратън, управителката на компанията, за нея често се споменава, че е по-закръглена, но пък с красиви и привлекателни извивки. И така, не останаха хора с недъзи в тази история. Това като чели ме озадачи в началото, защото няма перфектни хора на този свят, но това, че героите бяха толкова добре изградени душевно, ме накара да си затворя очите и да ги приема такива каквито са.

Искам да споделя няколко думи и за края.
 (предупреждение за малко спойлери в този абзац)
За мен той беше очакван, но не по онзи дразнещ начин, а по сладкия и щастлив където се радваш, че си изживял всичко заедно с героите. Книгата като че ли предсказва, че това ще бъде края на историята на Ели и Райли, защото те заживяват щастливо, и може би ще се запътим към живота на останалите братя. Отсега предусещам, че ще стане точно така и май знам кой от братята ще е в центъра (предполагам Бран) както става и при книгите "Правила на привличането" и "Перфектна химия".
  И още нещо засягащо края на книгата. Онова натоварено с напрежение действие, което ви кара да не изпускате книгата точно когато се разплита всичко, беше черешката на тортата. Забелязва се как всичко е било един голям капан и бомба със закъснител. Но това, което ще ви ококори, са внезапните действия, които убиецът Касталано извършва.  Няма да ви издавам повече, за да не ви разваля удоволствието. ;)

 И така, идва краят на ревюто ми, а аз вече смятам книгата за една от любимите ми романтики.  На мен лично тази книга много ми хареса и ви я препоръчвам горещо! Също както са горещи и братята Лолес.




Братята Дрю, Райли, Бран и сестра им Мия са единствените оцелели членове на семейство Лолес. Преди двайсет години родителите им са жестоко убити, а домът им – опожарен. Полицията хвърля вината за трагедията върху баща им, но и четиримата знаят, че това е дело на неговите съдружници, затова се заклеват да посветят живота си на отмъщението.
След тежко детство, прекарано по сиропиталища и приемни семейства, вече порасналите членове на фамилията Лолес са подготвили всяка стъпка от плана си за възмездие. Всеки един от братята трябва да проникне в компаниите на виновниците и да ги съсипе отвътре.
Първата мисия е на изключително чаровния и умен юрист Райли. Задачата му е да саботира огромна сделка на „Страткаст“ и да съблазни Ели Стратън, наследницата на компанията, чийто покоен баща е съучастник в убийството на съпрузите Лолес.
Макар първоначално да е напълно отдаден на мисията си, Райли започва да се възхищава на благородството на Ели и бързо се влюбва в доброто й сърце. А когато картите падат на масата, Райли трябва да избира между отмъщението, за което се е подготвял през целия си живот, и жената, без която е сигурен, че не би могъл да живее...



0 коментара:

Публикуване на коментар