,

July TBR/ книгите ми за юли


Здравейте!
Напоследък имам доста материал за блога си, което много ме радва. Този пост ще включва книгите, които възнамерявам да прочета  през юли, плюс тези, които прочетох през юни. Може би се питате каква е разликата между поста "Списъкът ми за лятно четене. Какво ще прочета?" и този. Разликата е там, че списъка  ми за лятно четене ми е за през цялото лято, докато книгите от TBR съм си ги предвидила точно за месец юли.

И така. Миналата седмица дойде поръчката ми от Bookdepository. Точно тези книги бяха на половин цена и не се сдържах да не си ги купя. (може да ги видите в сайта като кликнете върху заглавието на някоя от книгите) Това са книгите, които си поръчах:

1. The Red Queen-
Или още "Алената кралица". Нея ми я препоръча приятелка, въпреки че отдавна съм видяла красивата й корица по книжарниците. Надявам се да ми хареса.

 
2. Eclipse
Третата книга от поредицата "Здрач". Не съм чела предишните две, но пък съм гледала всичките филми, затова се надявам да не съм изпуснала много и да се ориентирам бързо. По принцип от отдавна исках да си взема поредицата на Здрач, но всички знаем на каква цена са английските книги у нас, затова май ще си ги събирам по-отделно и... разбъркано.  👀





3. The Mоrtal Instruments 2- City of Ashes
Нямяше как да не си поръчам и Реликвите на Смъртните. Нямам търпение да препрочета тези двете и да преживея отново любимата си поредица. Много съм развълнувана.
иии...
4. The Mоrtal Instruments 3- City of Glass - отново поръчана по същата причина ^-^




















Освен тези книги, в списъка ми за четене влиза това да довърша седмата книга от Хари Потър ( и даровете на смъртта). Засега това са книгите, които съм планирала, пък за която остане време, за друга пък може и да се отвори шанс да пререди някоя и ще видим как ще се справям и с тези за училище. Хубавото е, че имам много свободно време!

А сега,  ето това, което прочетох през юни:

1. Хари Потър и нечистокръвният принц (Джоан Роулинг)
Кликнете тук за ревюто. На тази книга й дадох 4 от 5 звезди, като намалих заради дългото забавяне с многото подробности, което понякога доскучаваше.

2. Лейди Полунощ (Касандра Клеър)
Тази книга постави обещаващи основи за продължението. Надмина очакванията ми. Давам и 5/5 без да се замислям. Ревю от тук.

3. Каравал (Стефани Гарбър)
Още една добра книга. Беше първата толкова цветна книга, която съм чела някога. Както споменах и в ревюто си, дори и чувствата си имат цветове. Вижте ревюто тук.

4. Къде Беше? (Гейл Форман)
Тази книга получи 3,5 от 5 звезди. Имаше доста излишни моменти и сякаш авторката е искала да удължи своето произведение, затова е добавила и много спомени от миналото на героите. Обаче книгата е много силна в изграждането на чувствата на главния герой. /ревю тук/

Встрани виждате снимка на един от четирите книгоразделителя, подарък от BookDepository, който всъщност оцветих.



Това беше за юни и сега съм готова да се впусна в юли. Само си пожелавам да не е такава жега, че да мога да си почета и навън на сянка. Пожелавам ви приятно четене и скоро ще публикувам ново ревю. Благодаря ви за отделеното време!





Харесай и във Фейсбук:


0 коментара:

Публикуване на коментар