,

Книжен отчет за януари и февруари.



Привет, читатели!
Това е първият отчет от началото на годината в моя блог. Как върви четенето при вас? С наближаването на матурите ми остава все по-малко време за четене и в последно време чета само каквото смогна на спирката, в рейса и в училище (което включва междучасия и часове). Назад съм с книжното си предизвикателство, което тази година представлява цифрата 55, знам, че не се целя високо, но пък играя на сигурно. А според goodreads вече изоставам с 2 книги.  
 Та, този отчет днес е за изминалите два месеца - януари и февруари 2019! Ето кои книги ми правиха компания през този период:



1. Сблъсък на крале - Джордж Р. Р. Мартин
 Втората книга от Песен за огън и лед ми се стори нещо епично в сравнение с първата. Получих отзиви, че още нищо не съм видяла и силно се надявам да е така (всъщност не се съмнявам, че няма да бъде) и нямам търпение да прочета останалите книги от поредицата. Дали ще успея до края на годината?
Прочетете моето ревю ТУК 


2. Веселото гробище - Лора Лазар
 Книгата на Лазар ме впечатли много и идеята ми да започна да чета повече съвременни български автори се оказа брилянтна! "Веселото гробище" ми хареса страшно много и ви го препоръчвам. Стилът, идеята, героите, атмосферата и изобщо всичко в тази книга си заслужава! 


3. Трансформации - Благой Иванов 
 Разбира се, като казвам "четене на български автори" ще търся такива, които пишат в любимите ми жанрове. Този сборник с фентъзи и малко хорър разкази ми достави силна радост и удоволствие, особено с галерията си от невероятни илюстрации. Също препоръчвам горещо, защо, вижте в моето РЕВЮ!  


4. Тайна с дъх на парфюм - Фиона Макинтош
 Тази сладка, романтична история се оказа като топъл лъч, който ме извади от сериозността на фентъзито и ме пренесе в Грас, Франция. Определено обикнах книгата и героите, и всичко в нея! Не знам по какъв начин още да ви убедя, че книгата е уникален исторически любовен роман, затова просто вижте мнението ми в моето РЕВЮ.


5. Демонологът - Андрю Пайпър
 За тази книга специално няма да намерите мое ревю в този блог, единствено в goodreads. Книгата не ми хареса, прочетох я до половината и я оставих, просто защото само се измъчвах излишно. Сюжетът нямаше нищо интригуващо, действието беше издължено, а идеята малко недомислена. Героите дори и не направиха опит да ми се харесат и си стояха плоски през цялото това време. Очаквах повече.  
 



6. Завинаги мое момиче - Хейди Маклоклин
 Тази любовна книга стопли сърцето ми през онези мразовити дни! Радвам се, че имах възможността да я прочета (точно за събота и неделя!) и бързо прелетях през кратките й 220 страници. Както вече се досещате, тази книга също ви я препоръчвам! Прочетете ревюто й ТУК. И само за протокола, само от трейлъра на филма по книгата, разбрах, че двете са коренно различни.

 



7. Кралица на въздух и мрак - Касандра Клеър
 О, да! Същата тази, която чаках от повече от година насам. Книгата я четох дълго - около два месеца - а впечатлението ми от нея може да се каже, че е положително... но не прекалено. По-скоро съм със смесени чувства и не знам как да обясня всичко само в няколко изречения за този отчет. Затова ще оставя всичко за ревюто си, което може да очаквате съвсем скоро! Но все пак, за тези, които са нетърпеливи (и то с основание), успокойте се, тази книга си заслужава четенето.


 Това са книгите, които прочетох за изминалите два месеца. Ако изключим Демонологът, съм крайно радостна, че започнах годината с толкова силни заглавия! А и желанието ми да чета повече български автори се сбъдва лека-полека, което компенсира ниската бройка на книгите и изоставането ми с книжното предизвикателство.

Е, благодаря ви, че останахте до края на поста и до нови срещи!♥


0 коментара:

Публикуване на коментар