, ,

Книжен отчет за май

Здравейте, читатели
 Как се справяте в горещините навън? (поне при мен е горещо.) От доста време не съм правила отчет в блога, но понеже рубриката ми в сайта на Йоана Вълчева е в лятна ваканция, се преместих тук. Няма какво да увъртаме, а направо ще започвам с отчета. 
 През май се сдобих с много нови книги и прочетох общо шест. Жанровете бяха романтика, фентъзи и сай-фай, а броя на страниците варираше от 350 до 600. Честно казано съм изключително доволна от бройката, а и от качеството прочетени книги за изминалия месец. Направих един добър тласък към постигането на годишното си предизвикателство, което отново е от петдесет книги, защото не смятам да се насилвам. Все пак четенето е удоволствие, а и имам усещането, че тази година предизвикателството ми може и да не бъде изпълнено. Но какво от това! 


Ето кои книги ми правиха компания през май:


1. Илумине
 Илумине започнах през април, но завърших през май. Много ми хареса тази книга, но аз си знаех, че ще ми хареса още преди да си я закупя. Жанрът й е сай-фай и е главно за тийн аудиторията, но на мен много ми хареса. Начинът на представяне на книгата е неповторим и със сигурност досега не сте чели книга, разказана само от реплики и картинки. Е, има и някой друг доклад, написан от служителите на космическия кораб. А самата история е уникална!
 Кликни ТУК, за да прочетеш ревюто.
 




2. Софийски магьосници 2
 Спомняте ли си колко впечатлена и доволна бях от първата книга? Ами с втората положението е почти двойно. Мартин Колев става все по-добър автор и това се забелязва в начина му на писане, умелите обрати в историята и хуморът, който вмъква от време на време. Препоръчвам!
 Кликни ТУК, за да прочетеш ревюто. 
 


3. Училището за добро и зло
 Тази книга си я взех само защото корицата ми хареса. Правилото - "не съди книгата по корицата" важи при мен, но как да устоя на нещо така хубаво. ... Обаче то корицата добре, че е хубава, ама самата история дали е хубава? Да ви кажа, леко се разочаровах. Книгата ми хареса като идея и история, но има много разтягане на локуми. Единствено това е главната причина да се колебая дали книгата е в графата "харесва ми".
 Кликни ТУК, за да прочетеш ревюто. 
 


4. Розата на любовта
 Започваме с издателство Ибис. Този месец май Ибис направо ни затрупаха с нови книги! Една от тях е Розата на Любовта. В нея действието се развива в Лондон през Викторианската епоха. Ако си падате по исторически романси, то ви препоръчвам книгата. Няма нещо, което да е взето от истинската история освен начина на обличане и слоевете на обществото. Сюжетът се развива в тесен кръг, само около главните герои. 
 Кликни ТУК, за да прочетеш ревюто. 
 


5. Отмъщение
 Третата книга от трилогията Беззаконие на Лекси Блейк. Обожавам тази трилогия! Направо не знам как така издържах докато се сдобих с третата книга, но все някак си съм се сдържала. Толкова много очаквах книгата, че когато я получих буквално подскочих от радост и я започнах с широка усмивка. Но което е по-важното в момента - книгата изобщо не ме разочарова. Всичко ми хареса! И с тъга, че няма повече книги от серията, я затворих.
 Кликни ТУК, за да прочетеш ревюто.


Ииии.....


6. Гласът на любовта
 Да, знам какво ще кажете. И, да, това отново е романтичен роман. Ама като съм започнала, поне да ги довърша. 
"Гласът на любовта" е... различна книга... в която общуват чрез жестове. Отначало не бях сигурна как точно ще стане това, ама ето, че може. Нямах големи очаквания за книгата, да си призная. Обаче тя много ми хареса и веднага я препоръчах на приятелките си! В книгата, както казвам и в ревюто си, има нещо като скрит капан. Щом започнеш да четеш, не можеш да я оставиш. 
 Кликни ТУК, за да прочетеш ревюто. 
 


 Това беше за май месец. 
 Сега чета (препрочитам) Град на Изгубени Души от серията "Реликвите на смъртните".  И както винаги - нямам планове какво ще чета по-натам. Имам няколко започнати поредици - като Гриша и Алена кралица, но ще видя дали ще ги продължавам.  Благодаря ви за вниманието! Ако ви е харесал постът, може да се абонирате за блога ми, за да получавате месечен бюлетин и да не изпускате нищо. (скролнете по-надолу) 
 Ами вие, какво четете? 



0 коментара:

Публикуване на коментар