,

Книжен отчет за юли


Здравейте! Съжалявам, че този пост го виждате чак сега, но го бях насрочила с авто-публикуване и чак днес забелязах, че всъщност не е публикуван. Не знам защо е станало така, но това няма значение, защото вие все пак ще можете да го прочетете.  Малко късно, но по-добре късно, отколкото никога. (Разбира се, малко преработих първия абзац, за да ви стане ясно защо чак сега четете този пост.)

И така, през месец  юли завърших задоволително количество книги. Към всяко едно заглавие ще ви сложа и линк, за да можете да прочетете и ревюто към съответната книга. Ето какво прочетох през миналия месец:

1. Хари Потър и Даровете на смърта  (РЕВЮ)
Тази книга я завърших точно в началото на месеца и понеже е завършена през юли, аз си я зачислявам за прочетена през юли.  Тя беше прекрасен завършек за серията на Роулинг, но все пак ми напомни, че вече няма останали книги от Хари Потър и приключенията му. Истината е, че се привързах към Хогуортс. (както всеки, мисля, фен на Джоан Роулинг)












2. Алена Кралица (РЕВЮ)
Останах много доволна от тази книга. В моето английско издание имаше и първата глава от втората книга като бонус, така че сега  и за тази книга нямама търпение да я прочета. Вече имам доста дълъг списък със заглавия, които просто са неизбежни и трябва да ги прочета. :-)


3. Под Игото
Тази книга ми беше част от ученическия списък с книги и я четох около месец. Оказа се, че доста неща съм пропуснала при първото й четене в шести клас и също така ми хареса. Не както съвременните фентъзи и тийн книги, но по душевен и исторически начин.

4. До всички момчета, които съм обичала  (РЕВЮ)
Изключително лека и приятна. На моменти има и забавни нотки, което е най-доброто, което да искате за лятната си почивка. А лятото е все още в разгара си, така че ви я препоръчвам.






5. Приказки за чудатите (РЕВЮ)
Разказана от познатия ни герой Милърд, тази книга с приказки  чудесно допълнение към колекцията ви от чудати истории.  Изобщо с дизайна си и оформлението, този сборник прилича на бижу в библиотечката ви.




Това беше от прочетеното през месец юли и ми се струва, че прекалено бързо се мина лятото. Сега съм се захванала с Даниел Стийл и "Хубави неща", за което благодаря на издателство Бард. Очаквайте ме към края на месеца, или началото на следващия отново с подобен пост, но тогава ще бъде малко по-различно и вие ще видите защо.
Следете блога ми за ревютата, които ще започна да публикувам от другата седмица.  Благодаря ви, че отделихте време за този пост и ви очаквам отново!

0 коментара:

Публикуване на коментар