,

Половин година The Book Pub! + Giveaway

Здравейте, хора!
Този август месец моят блог става на половин година!

Понеже искам да ви се отблагодаря, че сте мои читатели, аз ще ви подаря книга! Книгата е "Къде Беше?" от Гейл Форман. Чудих се много коя книга да ви подаря, но след като нямам предишната част на "Къде беше?", а някой от вас би могъл да се порадва на втората, прецених, че тя ще бъде най-удачният ми избор. Играта ще се проведе във Фейсбук. Ето как вие ще можете да спечелите книгата:

Трябва да сте харесали моята страница във Фейсбук.
Да споделите поста с играта. (Публично)
Да сте на територията на България
Да коментирате с "Участвам" и да напишете защо бихте искали да спечелите книгата.
Условията ще ги има и на публикацията във Фейсбук. Играта ще започне на 1.08.2017 и ще продължи до 14.08.2017, а на следващата дата, тоест на 15.08, аз ще ви разкрия победителя!

Ще ви помоля да  изпълнявате условията, защото ще изтеглям победителя със система, която няма да ви зачете участието, ако не изпълнявате правилата! /т.е. споделяне, харесване на страницата и коментиране/
 Изборът на победителя ще бъде напълно случаен. Ще пратя книгата до вас по куриер.

Много се надявам това да ви хареса, защото аз много се вълнувам! Ако имате въпроси, моля да ги задавате без да се притеснявате. Не забравяйте да изпълнявате условията и ви пожелавам УСПЕХ!

Ето и малко благодарствени писания от мен, за моя блог:
Създаването на моя блог приемам от момента на първото си написано ревю. То беше за серията "Игрите на Глада" и можете да го потърсите в търсачката в моя блог или от архивът за март 2017. Все още си спомням как седнах и набрах първите редове на клавиатурата си, а после как ме беше страх какво ще стане след като натисна "публикувай". Разбира се, нямах голям успех в началото, но за мое удивление, след първия месец вече бях събрала 1500 преглеждания на ревюто ми за "петата вълна", което все още има най-много преглеждания от всичките ми други публикации. (около 2500)
Знам, че не е кой знае какъв празник, но за мен лично това си е постижение, защото този блог не е първият, който съм създавала, но пък се оказа най-успешен от всички и то благодарение на вас, читателите ми. Защото без вас, аз едва ли щях да поддържам блога си изобщо. Разбира се, има го и моментът на писане за собствено удоволствие, но тогава можех да пиша ревютата си и в най-обикновена тетрадка, а не в блог, нали така?
Също така, не съм си мислила, че толкова бързо ще успея да се свържа с издателствата, че да започна да работя и с тях, затова аз съм им много благодарна за голямата помощ!
Още нещо.
Оказа се, че след като създадох блога си, започнах да чета повече книги, отколкото когато нямах блог. Също така, започнах да разбирам и интересувам за събития, които преди не биха ми направили такова впечатление и да броя минутите оставащи до издаването на нова книга или за разговор с автор на живо във Фейсбук, например.
Мога да кажа само, че съжалявам, че не съм си създала блога още когато ми хрумна идеята преди няколко години, но тогава я сметнах за ненужна. Надявам се след още половин година отново да пиша подобен пост и това да стане традиция всяка следваща година!

0 коментара:

Публикуване на коментар