Таг: Красавицата и звяра



Наскоро беше нашумял игралният филм за "Красавицата и Звяра"  и също така се издаде и книга с историята от филма.  Прожекцията, която отново оживи не само приказката, а и прекрасния филм на Дисни, ми хареса. Не толкова, колкото и анимацията когато я гледах за първи път, но достатъчно... и май се досещате защо.
Разбира се, заради огромната библиотека!

Но стига съм обсъждала филма, защото започнах да пиша за съвсем друго.
Попаднах на този таг в един английски блог ТУК и нямаше как да го пропусна! Дори реших да запазя изображенията с въпросите, за да изглежда също толкова добре, колкото и при оригинала.  Така че, направо да започваме с въпросите:


1) Злодей, който не можеш да не го обичаш?
 Сещам се за Легендата от "Каравал" на Стефани Гарбър. Почти през цялата книга ни се натяква как Легендата започва наистина да се вживява в ролятата си на лош и подъл човек. Дори и има примери и показно в някои глави за това! Обаче не може да не го обикнеш накрая когато всичко се рабулва и разбираш какво се е случвало през цялото време, и то под носа ти!


2) Любима книжна двойка? (OTP- one true pairing)
Мисля, че винаги ще отговарям на този въпрос с Джейс и Клеъри. Още от първата част на "Реликвите на Смъртните" се влюбих в тях и ще трябва много усилие, за да харесам и друга двойка толкова.


3) Герой, осъден на велики подвизи?
"Каси. Не Каси от Касандра. Или пък Каси от Касиди, а Каси от Касиопея - съзвездието."  Това е цитат от "Петата Вълна" на Рик Янси.
Каси е главната героиня и тя от самото начало на трилогията беше орисана на велики дела. Иии точно в края на третата книга видяхме защо. Все още не мога да й го простя!



4) Книга, която те накара да огладнееш?
Наскоро четох "До всички момчета, които съм обичала" и когато беше сцената, в която избираха коледни сладки, на мен наистина ми се приядоха сладки. И то не какви да са, ами шоколадови или пък с някакво плодово сладко в изобилие.


5) Противопожностите се привличат.
Не съм сигурна как да отговоря на този въпрос, но в главата ми изникнаха Хърмаяни и Рон от "Хари Потър". Хърмаяни е винаги чиста, спретната и сдържана. Докато Рон е винаги гладен, казва каквото мисли и няма против разхвърляното. Но все пак, те са перфектни един за друг.


6) Герой, който е повече, отколкото изглежда?
Отново се сещам за "До всички момчета, които съм обичала" от Джени Хан и героинята Лара-Джийн. Ако сте чели книгата знаете, че "Ларжд" (това е прякор, измислен й от приятелите на Питър К.) е ниска, сладка и напълно обикновено момиче. Обаче кой да предполага, че ще се забърка в такива каши, нали? Самата аз й съчувствах и исках да видя дали ще успее да се отърве без последствия.


7) Книга, която те промени по някакъв начин?
"Софийски Магьосници" от Мартин Колев ме накара да гледам на българската литература по друг начин. Вече не подценявам съвременните млади автори в България и определено тази книга вдигна очакванията ми занапред.


8) Книга, която си купи заради шума около нея?
Определено това е "Алена Кралица" от Виктория Айвярд.
Когато излезна и в България на много места четох, че книгата е невероятна. Тогава не бях толкова настроена да си я купувам, но една близка приятелка ме увери, че наистина си заслужава и това ми беше достатъчно за да запаля фитила.



9) Книга, която винаги те кара да плачеш?
Без спор: "ПолуИзгубен" от Сали Грийн. Невероятна е! Самият край е най-красивият, който някога съм чела и още много дълго време ще остане в сърцето ми. Затова и ПолуИзгубен беше единствената книга, която поднесох на Сали Грийн за автограф по време на срещата с нея. Не исках да подпише и останалите две, защото по-този начин "ПолуИзгубен" стана още по-ценна за мен!


Не забравяйте, че имате още време да се включите в giveaway-а, който свършва на 14 август. (наистина трябва да се намери еквивалентна дума и на български за giveaway, а ако някой се сеща моля да ми я сподели) 

Надявам се да ви е било интересно! Няма да тагвам определени хора, но ако ви е харесал тага, можете да се чувствате тагнати и с интерес бих прочела и вашите отговори!

0 коментара:

Публикуване на коментар