, , , ,

Новогодишни обещания, чувства и мисли. Vol.2

 
 
Привет, читатели! И честита нова година!
Това е първият пост за годината в този блог. Трябваше още на 1ви да го публикувам, ама не успях с редактирането и всичко останало, но това не е важно. Важна е цялата година, която е пред нас. Да ви кажа честно, усещам, че тя ще бъде по-добра. Някак си съм много по-нахъсана за нея от за която и да било друга година, а и всичките събития (важни събития), които предстоят да се случат през нея, няма как да не я правят важна година. За тези, които не знаят, очаква ме "голямото" завършване, балове и след това и университет. Лично аз се вълнувам повече за университета, отколкото за другото... 

 Това на страна. Освен житейските ми страсти и очаквания, книжните събития също не отстъпват. Силно се надявам тази година да имам повече време за четене, защото планирам дълъг списък с TBR книги. Имам и много започнати, но недовършени поредици и веднага ви давам един пример - това е "Песен за огън и лед" на Джордж Мартин. 
 Освен книгите ме вълнуват и много предстоящи филми. Тях съм ги повтаряла много пъти в предишните си постове, затова сега няма да ги изброявам отново. А, ако не сте чели Годишните Книжни Акценти или статията за Всичките Прочетени Книги за 2018, можете да го направите като кликнете върху линковете. 

 През 2019, както всеки друг човек, съм си обещала да постигна и някои свои цели. Те не са от типа "измислени в дванадесет часа", а по-скоро са неща, които съм започнала през 2018та и които искам да развия. Така че, те са си реалистични, за разлика от всеобщото схващане за новогодишните обещания. :) 
 
 Иска ми се да рисувам повече. Досега рисувах, само когато ми дойдеше музата и съм силно вдъхновена и никога през останалото време. В последните месеци отделях малко повече време за това мое позабравено хоби и осъзнах, че рисуването ми липсва. Да, понякога, когато нещо не ми се получи, се ядосвам до краен предел, но в останалото време рисуването е толкова успокоително, колкото и четенето. А и обожавам, когато видя, че съм усвоила това да рисувам ръце, например.

 Искам да излизам повече. Нямам предвид просто от дома си или сред природата. (за протокола, аз живея едва ли не сред природата) Имам предвид излизането сред обществото. Хубаво е да се увиеш като бурито в одеяло и да четеш с часове, но и навън също е хубаво. Искам тази година да се запозная с повече хора, да посещавам повече събития и да се разходя насам-натам.

 Нямам много неща в списъка си за неща, които искам да постигна през 2019та, но поне са реалистични. И както много хора сложиха в постовете си от първи януари, днес е първата (*втората*) страница от книга с 365 страници, напиши я красиво. Е, нека всички да пишем красиво и в книгите ни, озаглавени "2019", да има от всичките хубави жанрове - романтика, приключенски, малко комедия, за да се посмеем, и много разкази за постигнати успехи в начинанията ни! Но най-важното, нека 2019та да бъде жива, здрава и щастлива за всички!

Благодаря ви, че сте с мен и четете блога ми! За много години!


0 коментара:

Публикуване на коментар