Най-любим герой от книга


Здравейте!
Това ще бъдат нов вид постове, в които ще пиша за най-любимия си герой от която и да е книга.
Ще ви разкажа защо го харесвам, също ще ви представя любимите си моменти, в които този герой участва.
В сегашния пост ще ви представя...


---------------------------------------------------
Хърмаяни Грейнджър
---------------------------------------------------



И преди съм споменавала, че тя ми харесва, но сега е време да й отделя малко повече внимание.

Ще ви разкажа как тя ми се хареса.
Преди да започна поредицата на Джоан Роулинг, навсякъде в интернет хората казваха, че когото и да попитат кой им е любимият герой от Хари Потър, никой не отгоравя с ... ами Хари Потър. Поразрових се и на много от тези фенове любимката им беше именно Хърмаяни, но след това се зачудих защо пък не харесват Хари, нали той е главният герой и "момчето, което оживя" и тн.

Но вече съм на привършване с петата част от поредицата  на "Хари Потър" и силно се впечатлих от Хърмаяни и разбрах защо Хари не им е любимият герой.
Като цяло Хари е смел и героичен, но си пада малко глуповат, или по скоро недосетлив, особено когато трябваше да съобщи на някого, че Сириус е заловен от Волдемор в края на петата част. (надявам се, че няма да ме хейтвате за мнението ми относно Хари) Въпреки това, бих го обявила като един от героите, който най-много ми харесват.

Да се върнем на Хърмаяни.
Разбира се, и в предишните книги съм се възхищавала на нейната интелигентност и смелост, но сега е време да я обявя като една от любимите ми геройни.

Причините, поради които харесвам Хърмаяни:

1. Тя е най-умната магьосничка, която срещаме изобщо в поредицата.
(поне до петата част) Не се сещам за някоя друга магьосница, която да ни е показала толкова интелигентност. Ето примери: тя знае заклинания, които не ги учат в училище;  чете много; успява да убеди Министерството да й даде ценна и опасна реликва, за да може да борави с времето и да присъства на всичките си учебни занятия. Може би тя ще бъде следващата най-могъща вълшебница.
 
2. Може да се справи с всяко заклинание.
Със сигурност сте се убедили в това. Тя винаги е най-добрата във всеки клас и при всеки учител.


3. Тя е добър приятел
Тук ще ви дам за пример, когато Хари отиде на среща с Чо Чан, но той я отблъсна като й каза, че трябва да се срещне и с Хърмаяни.
(ако сте чели тази част, ще ме разберете какво исках да кажа с глуповат, защото имах предвид именно тази сцена)
Обаче Хърмаяни му обяснява, че е трябвало да излъже. Да каже, че е грозна или нещо подобно, само за да не си помисли Чо, че Хари харесва Хърмаяни.
Тоест, тя уважава личният живот на приятелите си и не иска те да се  разстройват заради нея.


4. Хърмаяни винаги стои зад думите си и казва, това което мисли.
Освен, че е най-добрата магьосница, тя също е и много приказлива. Но това ни харесва, особено в часовете при Долорес Ъмбридж.

5. Винаги доказва, че не трябва да а подценяваш
Спомняте ли си когато удари Драко в лицето. Това е достатъчно, за да ви обясня. ;)


6. Тя е книжен плъх.
"Honestly, am I the only person who's ever bothered to read Hogwarts, A History?"


В заключение, определено не искате да имате Хърмаяни като враг. :)
Сега се сетих! Спомняте ли си когато тя сложи заклинание, което да издаде този, който е разкрил тайната им за Армията на Дъмбълдор и приятелката на Чо беше победителката?

Благодаря ви за отделеното време! Сега е много по-лесно да се абонирете за блога ми чрез имейл. (Вече не е нужно потвърждаване)

Имам специално обръщение към колегите блогъри!
Бих искала да направя нещо като взаимно интервю, което всъщност ще бъде повече като дискусия. Ще разговаряме за книги, разбира се,  а после ще публикуваме дискусията си в блоговете си. Затова, ако някой би искал да го направи, може да се свърже с мен от имейла посочен на страницата "за мен". Много ще се радвам, ако се съгласите.  ^-^

0 коментара:

Публикуване на коментар