, , , , , , , ,

The Book Pub си има книгоразделители!



Здравейте, приятели!
Нямате си на представа колко съм развълнувана в този момент! Ето и новината: създадох свои собствени книгоразделители!


 Аз обожавам книгоразделителите! Според мен, те донякъде показват същността на четящия. Разбира се, книгата също донякъде го прави, но при книгоразделителите винаги можеш да се изразиш и да покажеш частица от себе си. Затова ги харесвам! А сега вече мога да ви се похваля с цяла дузина такива - марка The Book Pub! (бих написала и името си, но би било непрактично)

От известно време (*от доста време*) имам тази идея в главата си да създам няколко дизайна за книгоразделители, ала все не ми достигаше смелост, за да направя такова нещо. Винаги съм обичала да създавам и да творя, това ме прави, което съм. Не може да мине и ден, в който да не съм измислила нещо ново, което да опитам. (А това, че не винаги се получават тези мои идеи, е друга тема.) 




 Историята на тези разделители е кратка. Напоследък пак се завърнах към рисуването и след като открих малко повече свободно време, тази идея се завърна като муха в главата ми и не ми даде мира. Седнах и започнах да рисувам. Нарисувах общо девет дизайна, от които нито един не ставаше. Мда, правилно прочетохте, цял ден труд за нищо. Работата беше там, че като сканирах някоя от рисунките, тя не изглеждаше по същия начин на екрана както на живо и... трябваше да прерисувам всичко наново, затова просто се отказах от тези дизайни се обърнах към моя скъп приятел Фотошоп.


 Използвах фона на някои от дизайните, за да сътворя това, което виждате сега. А разделителят с галактиката изглеждаше по съвсем различен начин. Няма да ви го показвам, защото честно казано, ме е срам от него.

 Надявам се искрено, че тези разделители ви харесват!
Имам напечатани няколко бройки от всеки един дизайн и, ако ви харесват, може да си ги поръчате от страницата на блога във Фейсбук. Поръчката става лесно, като ми пишете съобщение. Размерите на книгоразделителите са 5см*20см и са от дебела хартия. Избрах хартията специално, защото като се огъне не се появяват от онези малки вълнички, а си остава гладка и лъскава. Малко прилича като на хартията, на която печатат снимки. А, ако бяха от онези дебелите картони, като се прегънат не биха изглеждали особено добре. Така че, хартията е добра!

 Засега имам само три варианта, но подготвям и есенни дизайни за тези, които обичат да си контят книжките според сезона. (като мен) Ето малко жокерче за един от готовите дизайни, който е правен изцяло дигитално:



Благодаря ви за вниманието и очаквам да ми споделите дали харесвате книгоразделителите в коментарите!










0 коментара:

Публикуване на коментар