, , ,

Летни акценти и книжен отчет досега – юни 2020


 Привет, читатели!
 Ето, че половината година изтече, а аз имам чувството, че съм спала зимен сън и съм пропуснала всичко. Хах. Не мога да повярвам, че последните два месеца и дори и повече прекарахме в домовете си, без срещи с приятели, без специални вечери, кино, театър и всичко, което смятахме за даденост. Това със сигурност провали летните планове на много хора, включително и моите... Абе, хич не му беше времето да става така точно сега. В подкаста си ви говорих за това как изпаднах в книжен застой по време на социалната изолация, затова и не успях да прочета толкова книги, колкото ми се искаше. Важното сега обаче е, че малко по малко отново влизам в ритъм и се пълня с мотивация да чета и пиша!

 В този пост ще направим малък отчет на случилото се от началото на годината досега, както и ще ви покажа какво съм чела през тези шест месеца и какви са ми бъдещите книжни планове.


 Определено ще започна с новините. Те са, че вече имам подкаст, който ще използвам като допълнение към този блог. Там освен книжни ревюта, ще откриете и специалната серия „Дневна доза книжно“, в която си говорим за книгите, които чета, за интересни книжни новини и отговаряме на книжни тагове. Все още ми е много ново да записвам гласа си, малко съм несигурна в тази сфера, но го правя общо взето за забавление. ^-^




 Другото ново нещо около мен е, че си направих букстаграм! Той се казва @anniebookstories и е свежа глътка въздух. Не ме бива много в книжната фотография, ала се опитвам да компенсирам с всичко останало. Много ми харесва да имам един изцяло посветен на книгите профил и постоянно го ровичкам. Истината е, че просто се пристрастих, а го направих едва преди няколко дни. Не ме съдете, липсваше ми активното читателско общество, което беше във Фейсбук и замря в последните години. Изглежда, то се е преместило в Инстаграм, където е просто раят за един книжен блогър. ♥ Ако имате инстаграм, може да ме последвате, защото там често качвам новини и интересни неща много преди да публикувам тук.

 А сега, нека  преминем към най-интересната част от този пост и ви покажа какво съм прочела досега.♥






  1. Мъртвите сибирски полета - том 1 – Виктор Фон Фалк ♥
  2. Спайдърмен: Вражеска атака – Давид Лис
  3. Кралят на София – Дан Ко
  4. Шогун 1 – Джеймс Клавел ♥
  5. Верити – Колийн Хувър ♥
  6. Тайният мъжки клуб за любовни романи – Лиса Кей Адамс ♥
  7. Книгата като медия – Милена Цветкова
  8. Кралица на нищото – Холи Блек
  9. Богат, беден – Ъруин Шоу ♥
  10. Венъм: Рекс том 1 – Дони Кейтс
  11. Venom vol.2 The Abyss – Дони Кейтс
  12. Venom vol.3 War of the Reamls – Дони Кейтс //сега чета
  13. Avengers No Road Home
  14. The Rise of Kylo Ren ♥
  15. Death Note #5 - Tsugumi Ohba
  16. Death Note #6 - Tsugumi Ohba
  17. War of the Realms  – Jason Aaron
  18. Изгревът на Аврора - Джей Кристоф и Ейми Кауфман //сега чета

 Както винаги, заглавията, до които има знакът „♥“, са ми харесали наистина много и ви ги препоръчвам най-сърдечно. [pun intended :]

 Няма съмнение, че годината ми досега макар и не много богата на заглавия, е силна по качество. В края на 2019 г. си казах, че искам да направя малко промени в предпочитаните ми жанрове за четене и ето, че има по-малко любовни романи, които замених с класики като „Шогун“ и „Богат, беден“. [обичам тези книги!] 
 Иначе плановете ми за бъдещи TBR книги са доста сериозни за разлика от предишни такива. Искам да ви споделя за една моя идея за книжно предизвикателство през юли, което ще представлява четенето на романи на Агата Кристи! Понеже много я харесвам като писателка, а по незнайни причини все отлагам да прочета нейна книга, реших да й посветя цял месец. 
 Много ще се радвам и вие да се включите в предизвикателството, което ще върви във Фейсбук и в Инстаграм. Може да използвате и хаштага #агатапрезюли, за да съберем една красива галерия от прочетеното. Следете страницата на блога, защото ще кача още информация за това предизвикателство. ^-^



 Благодаря ви, че останахте до края на този пост! Желая ви много книжни моменти и до скоро! ♥


Полезни връзки:
Фейсбук страницата на The Book Pub
Моят Instagram профил

0 коментара:

Публикуване на коментар