, ,

Книжен отчет за декември.


Весела Коледа!


 Иии не, това не е годишен отчет. Все още. Годишния отчет го пазя за най-накрая, така че имайте търпение, защото аз почти вече нямам. :) Знам, че е може би рано за отчети, но пък вече знам какво ще прочета, затова защо да не го направя?


 Декември е цял месец и трябва да му се отдаде специална чест като му посветим един хубав отчет. За мен декември се оказа един сравнително хубав месец по всички отношения, за което съм наистина благодарна.  В училище се справях отлично, имах страхотни преживявания с приятели и прочетох толкова много книги! И нека се похваля, че вече завърших годишното си книжно предизвикателство и дори съм с една книга отгоре. И това е нещо наистина хубаво, защото за първи път правя такова предизвикателство и съм много доволна, че успях да го завърша. Но повече за предизвикателството в годишния отчет, който можете да очаквате точно в края на годината!


 А засега, ето какво прочетох този месец:
 


 
 
 Наистина много желаех да прочета тази книга. Не останах разочарована, напротив, даже много ми хареса историята и въпреки че филма е различен, харесвам и него. Имаше своите забележки, но те не бяха големи и не ми попречиха да отдам заслужени 4 звезди.



2) Споделени Тайни - Колийн Хувър
 
  За първи път чета книга на тази авторка и независимо, че не познавам други нейни творби, то "Споделени тайни" ще бъде книгата, с която ще я препоръчам. Наистина много ми допаднаха героите, проблемите, темите и всичко в нея!  Тази книга я затворих с щастлива усмивка на лицето си...




 Това беше типично тинейджърска книга и може би точно от такава имах нужда тогава. От нещо леко и не ангажиращо, където всичко си идва на мястото. Препоръчвам я на младите читатели и на тези, които се нуждаят от нещо леко и забавно, защото в книгата наистина има добри попадения.





6) Краят на Дните (В момента я чета, ревю очаквайте скоро)


 Тази поредица ни прехвърля в свят, където ангелите управляват, а хората се крият в разрушените градове, за да не ги избият.  Като цяло книгите не са никак лоши като ги погледна сега, когато вече чета третата книга. Но както ще видите в ревютата ми на първите две книги, те не са нещо особено, дори не им давам висока оценка. Това е така, защото писах своето мнение точно след като прочетох всяка една от тях и все още имах пресни спомени от преживяното. Просто стилът на писане не е нещото, с което книгата да се похвали. Изказът е някак простоват и недообработен, което на мен не ми се понрави. Но след като стигнах до третата книга от поредицата, то няма какво друго да кажа, освен че книгите стават. Но не са това, което очаквах.

 Това беше от декември. Аз съм пре-доволна от това количество прочетени книги и ви пожелавам приятни моменти със семейството и дано да получите желаните подаръци!

 Ще се срещаме често през тази седмица, затова... До скоро!








0 коментара:

Публикуване на коментар