Новогодишни обещания, чувства и мисли.


Здравейте!

Този пост, който е част от специалната ми "коледна серия", ще бъде малко по-прочувствен от останалите досега.  И по подразбиране, последният, защото от утре е вече 2018, новата година.


 И независимо колкото и клише да звучи "нова година, ново аз", всеки един от нас иска да промени нещо, макар и мъничко. Лично аз не смятам, че хората могат да се променят. Те винаги ще носят историята и миналото си със себе си, неща които не могат да бъдат забравени и премахнати. Затова предпочитам изказа "нова година, нова страница" с идеята, че сюжета на книгата (т.е. живота ни) можа да бъде развит, а не коренно променен.


 Тук идва и ролята на книгите.
Те ни учат, че нещата винаги се оправят и винаги можеш да обърнеш на следващата страница. А ако нещата изглеждат зле и няма повече страници, то вероятно следва продължение.
 Книгите ни учат на търпение и разум. Да не преценяваме нещата такива, каквито изглеждат, а да се вникнем по-надълбоко, защото важното е именно вътре в нас.

 Благодаря на книгите...
за това, което ми дават.
 Щастие, наслада, и дори понякога подслон. Едва ли някога ще се откажа от книгите като свой верен спътник навсякъде. Те се превърнаха в моя най-верен приятел.  Да не споменавам и колко знание ми дадоха те. (книгите)

***

 Благодарение на блога си също научих много нови неща.
Да, и преди да създам блога си четях. Но благодарение на блога си открих един свят на замечтани и приятни хора, които ме вдъхновяваха и понякога обучаваха. И независимо колко мъничко е нещото, на което са ме научили, аз го приемам с прегръдка, защото и малките неща понякога са големи. Затова благодаря и на тези хора!


 2017-та година беше това - година на нови преживявания и драги спомени.

 Безценни спомени.

 Благодаря на всеки, с когото съм имала контакт тази година. Независимо дали сме приятели или неприятели, защото дори и един от тях да го извадим от уравнението, резултата би бил различен.  Дори може да стане коренно различен, а аз съм добре както съм си сега. Не мога да искам повече, нито по-малко, защото си имам всичко най-важно и всеки от нас трябва да осъзнае това не утре или по-късно, а сега. Защото виждате колко бързо се минава времето и всеки миг е ценен.

 Надявам се новата година да бъде още по-добра от тази за всеки от нас!

Честита Нова Година!

0 коментара:

Публикуване на коментар