, ,

Любими книжни корици - част 1

Привет! 
Днес съм решила да споделя с вас любимите си книжни корици! В момента, в който пиша тази статия, при мен вали и гърми, но това не ми пречи да пиша с приповдигнато настроение. Лично аз съм човек, който в различните моменти от живота си е ориентиран към различни сфери - ту изкуства, ту технологии, ту какво ли не. През последната година и малко се занимавам с разни проби за редактиране и сътворяване на картинки във Фотошоп и... изобщо не е лесно. А като гледам красивите книжни корици и като знам, че дизайнерите са си играли с часове, за да сътворят тези уникални творения, мога единствено да им се възхищавам. Книгите са изкуство не само между кориците си. Те са изкуство от където и да ги погледнеш.
 А понеже има много корици на книги, които просто обожавам, реших да намаля списъка само до 5, за да не ви отегчавам. Пък след време отново ще публикувам подобен пост и това вече ще си стане рубрика в блога ми - "любими книжни корици".



 Ето 5 от любимите ми корици:



 Вижте. Просто невероятна корица! (всъщност две корици) Американската корица, доколкото знам, е комбинация от рисунка и снимка, докато българската е изцяло рисувана, което заслужава възхищението ми! Но независимо дали рисувана, или не и двете са страхотни!
 




 Не можете да кажете, че корицата на "Софийски Магьосници 2" не е прекрасна. Просто не можете. Всичко е рисувано на ръка, а когато прочетете и разберете защо има самодива на нея, ще се усмихнете. Мисля, че това отзад при анотацията е караконджул... 



 Често казано не откривам нищо общо между корицата и съдържанието на книгата. Може би има нещо общо с избухването на някой от корабите, но... не знам. Знам само, че корицата ми харесва, защото е цветна и не изобразява нищо конкретно. Прилича ми на абстрактно изкуство и ако нямаше текстове по нея, бих си я сложила за картина в стаята. (шегувам се)



4. Училището за Добро и Зло
 Да си призная ли? Добре. Тази книга май си я купих само заради корицата. Не ме съдете! Всеки от нас го е правил. Но как да устоиш на ръчно рисуваните герои и фон, а пък начина на представяне на заглавието е много готин.




 Кой не харесва твърди корици? Особено като тази. Някак си е минималистична и семпла, но елегантна и символична.  




 Постът ми може и да е кратък, но... поне не е разтягане на локуми. А ако желаете да прочетете ревютата ми за някое от заглавията, кликнете върху тях. Вие имате ли любим корица? (или няколко любими)

0 коментара:

Публикуване на коментар