,

Моята фотография. Пролетно издание!

Здравейте!

Дойде и времето за втория по рода си пост "Моята фотография"! Ако искате да видите първия, то накрая на този пост ще намерите линк. Та, понеже напоследък (не напоследък, ами цял месец вече...) не съм поствала нови книжни ревюта - но обещавам до края на тази седмица да се постарая - реших да възобновя някои от изостаналите ми рубрики. Като книжните дискусии (линк) и както в случая - моята фотография. 
 
 Днешната тема е "пролетно издание" въпреки че днес валя сняг на някои места. Времето напоследък е странно нещо... Днес плюс 25 градуса, утре минус 10. Но това е друга тема. 
 Снимките, които ще ви покажа са снимани в дъждовната неделя на 18.03.2018. Дъждът валя, валя, пък после спря и изгря красиво слънчице, което мигновено направи целия двор в блестящи капчици. И аз не се сдържах, разбира се. Направих сигурно сто снимки, но тук избрах тези, които най-много ми харесват, и ги обработих, за да станат по-наситени цветовете. 
 Моля да не се разпространяват снимките и да не се заимства без съгласието ми. 

Надявам се да ви харесат!









0 коментара:

Публикуване на коментар