, ,

Book blogger confession TAG


Здравейте!
Дойде времето и за един таг. Ох. От толкова време не бях правила таг, че бях забравила как се прави.... Шегувам се. Просто вече подбирам таговете си, а този беше въпрос на време да го направя.
Бях тагната от Гери от Faith is no doubt , за което й благодаря за, както тя казва, да "разчупиш рамката" на обичайното.

Надявам се да ви е интересно да четете за книжните ми признания, а тези, които искат да отговорят, може да го направят в коментарите тук или във фейсбук. Накрая на поста ще сложа всичките въпроси на едно, за да може спокойно да си ги копирате.
Да започваме!

1. Коя книга най-скоро не довърши?

 Най-скоро... ами аз гледам да довършвам това, което започвам. Но "Гордост и предразсъдъци" (английското издание) е това, което съм започвала два пъти и винаги не довърших. Първия път стигнах с мъки до 24 глава, а вторият и дотам не. А по-преди това бях започнала да чета "Мъртва зона" на Стивън Кинг. Не за друго, но просто не ми остана време да я дочета и така си остана. Хубавото е, че все още помня какво се случва в нея и лесно ще продължа да чета. (а имам такова намерение, защото книгата е обещаваща.)

2. Коя книга е твоето "сладко изкушение"?

 И преди съм казвала, че всяка книга на Касандра Клеър за мен е сладко изкушение. Просто книгите й са ми толкова любими, че ги препрочитам в момента. И бих ги прочела отново и отново и отново. Но ако трябва да дам и други заглавия, то това ще бъдат "Хари Потър" (накъде без него), Девети ноември - Колийн Хувър, ПолуИзгубен - Сали Грийн, и То - Стивън Кинг.

3. Коя книга би хвърлила в морето?

 Да сме честни, никоя книга не бих хвърлила никъде. Но ако го казваме чисто хипотетично, то бих хвърлила "Тъмна дарба" заради нейният ужасно гаден и незадоволителен край! Просто нямам думи. Цялото ми удоволствие от историята се промени за два реда. 

4. Коя книга си чела най-много пъти?

 Никога не съм чела книга повече от два пъти. (освен ако не броим детските ми книжки.) Два пъти съм чела "Мечо Пух", серията "Реликвите на смъртните" и "Гордост и предразсъдъци" до половината. Ами май е това. Всъщност има толкова много книги, които бих прочела отново, но знам, че така изостава списъкът с онези, които все още не съм чела. 

5. Коя книга не би искала да получиш като подарък?

Предполагам, че тук става въпрос за нещо, което вече съм чела. Ако да, то не бих искала да получа "Вината в нашите звезди", защото книгата (за изненада на всички) на мен не ми хареса. Да, ако искате ми спамете в коментарите, но е така. Тази книга не ми хареса особено и не разбрах за какво беше всичкият този шум около нея. Също бих казала и "Всичко, всичко" за отговор на този въпрос, но нея бих я преживяла.



6. Без коя книга не можеш да живееш?

 Но те са толкова много! На първо място - всичко от Касандра Клеър за светът на Ловците на сенки. Второ - предполагам, че е .... не, всъщност е само това. Не мога да живея без Ловци на Сенки.



7. Коя книга те накара да плачеш най-много?

Това без съмнение е "ПолуИзгубен". Съжалявам, че така въртя книгите във всеки от въпросите и се повтарям, но именно те са тези, които най-много са ми въздействали. Та, краят на ПолуИзгубен е едновременно най-тъжното и най-красивото нещо, което някога съм чела! Понякога дори отварям, само за да прочета последните две страници, за да се насладя на онова тъжно-щастливо чувство отново.

8. Коя корица не харесваш най-много?

 Ами има доста корици, които не харесвам. Но от книгите, които съм чела предполагам, че това са тези, чиито корици са с актьорите от филмовите адаптации. Ето тази, например:





Благодаря отново на Гери, че ме тагна. Аз от моя страна тагвам читателите на този пост да отговорят на въпросите в коментарите! 
1. Коя книга най-скоро не довърши?
2. Коя книга е твоето "сладко изкушение"?
3. Коя книга би хвърлила в морето?
4. Коя книга си чела най-много пъти?
5. Коя книга не би искала да получиш като подарък?
6. Без коя книга не можеш да живееш?
7. Коя книга те накара да плачеш най-много?
8. Коя корица не харесваш най-много?

0 коментара:

Публикуване на коментар